League of Legends r.

Zmiany w aktualizacji 7.2

Jakie zmiany wejdą w jutrzejszym patchu?

Rework Warwicka

Łamacz Serc Lucian

1350 RP

Łamaczka Serc Quinn

975 RP

Skórki Chroma

Ahri Gwiazda Popu

290 RP

Dostojna LeBlanc

290 RP

Zmiany dżungli

Ogólne

  • Początkowe pojawianie się stworów w dżungli: 1:37 ⇒ 1:40
  • Pojawienie się Ponurnika i Skalniaka: ⇒ 1:52

Ponurnik

  • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • NOWOŚĆ: Zadyszka Obrażenia od ataku zmniejszają się w czasie pierwszych pięciu ataków do 50 pkt. (zgodnie ze zmniejszającą się prędkością ataku Ponurnika w czasie pierwszych pięciu ataków)
  • NOWOŚĆ: Bum, bum Pierwsze dwa ataki Ponurnika wyświetlają się jako trafienia krytyczne

Pradawny Skalniak

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 80 pkt.

Miodowy Owoc

  • Początkowe pojawienie się: pomiędzy 5:00 i 5:30 ⇒ 6:00 i 6:30

Wędrujący Krab

  • Wędrujące Kraby zjadają teraz pobliskie Miodowe Owoce. Jeżeli zabijecie je podczas jedzenia, to nie macie serca.

Wskaźnik „ujawnienia”

Gdy dodawaliśmy efekty cząsteczkowe „ujawnienia” do Rozkwitu Wróżbity, zdaliśmy sobie sprawę, że stare efekty cząsteczkowe wprowadzały duże zamieszanie. Aktualizujemy je, aby były bardziej przejrzyste i mniej natrętne.

  • Jednostki ujawnione za pomocą Rozkwitu Wróżbity wyświetlają teraz efekty cząsteczkowe „ujawnienia”
  • Efekt cząsteczkowy wskaźnika „ujawnienia” został uproszczony, aby nie był tak natrętny

Aktualizacja klienta

Nowe funkcje

  • Gracze mogą teraz odczepić okno czatu, przesuwać je i zmieniać rozmiar.
  • W późniejszym czasie podczas tego patcha wprowadzimy do zaktualizowanego klienta zakładkę „Wiadomości”. Będzie ona centrum najnowszych informacji nt. League of Legends oraz prac społeczności dostępnym z poziomu klienta.

Ważniejsze poprawki

  • Ikony statystyk na stronie run zostały zastąpione tekstem dla lepszej czytelności.
  • Jakiś czas po premierze tego patcha planujemy naprawić błąd, który sprawia, że wiadomości klubowe są oznaczone jako nieprzeczytane, nawet jeżeli zostały przeczytane.
  • Dodano instrukcje na temat wypełniania (np. Shift+kliknięcie) stron z runami, aby przyspieszyć ich tworzenie.
  • Wprowadzono usprawnienia, które powinny umożliwić streamerom korzystanie z okienkowego trybu łapania obrazu w popularnym programie do streamowania.

Ustawienia nagrywania najlepszych zagrywek

daliśmy możliwość ręcznego ustawienia jakości nagrywania najlepszych zagrywek z powtórek. Przed rozpoczęciem nagrywania możecie zmienić jakość audio i wideo, rozdzielczość pionową oraz liczbę klatek na sekundę w zakładce Wideo w menu opcji.

Aby nagrać zagrywkę podczas oglądania powtórki należy skorzystać z przycisku nagrywania na osi czasu lub skorzystać ze skrótu Ctrl+V (Windows) lub Cmd+V (OSX).

Zmiany balansu

Akali

  • R — Taniec Cienia
    • Skalowanie: 0,25 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,35 pkt. mocy umiejętności

Darius

  • Biernie — Krwawienie
    • Dodatkowe obrażenia od ataku zmniejszone o 10 pkt. na poziomach 1-14.
    • Premia noxiańskiej potęgi (poz. 1-6): 40/40/45/45/45/45 pkt. obrażeń od ataku ⇒ 30/30/35/35/35/35 pkt. obrażeń od ataku
    • Premia noxiańskiej potęgi (poz. 7-13): 50/60/70/80/90/100/110 pkt. obrażeń od ataku ⇒ 40/50/60/70/80/90/100 pkt. obrażeń od ataku
    • Premia noxiańskiej potęgi (poz. 14-18): 120/140/160/180/200 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku (bez zmian)
  • Q — Zdziesiątkowanie
    • Obrażenia: 50% obrażeń ostrza ⇒ 35% obrażeń ostrza

Gragas

  • Pancerz: 26 pkt. ⇒ 29 pkt.
  • Biernie — Happy Hour
    • Uzdrowienie przy rzuceniu: 4% maksymalnego zdrowia ⇒ 6% maksymalnego zdrowia

Graves

  • E — Rozpęd
    • Czas działania Prawdziwego Męstwa odświeża się przy podstawowych atakach przeciw celom niebędącym stworami ⇒ podstawowych atakach i użyciach umiejętności przeciw celom niebędącym stworami

Katarina

  • E — Shunpo
    • Skalowanie: 0,65 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

Lulu

  • Biernie — Pix Duszek Towarzysz
    • Obrażenia: 9-105 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 15-117 pkt. (na poziomach 1-18)
    • Obrażenia Pixa zwiększają się z każdym poziomem, zamiast co drugi poziom
  • Q — Lśniąca Lanca
    • Koszt: 60/65/70/75/80 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many

Master Yi

  • Biernie — Podwójne Uderzenie
    • NOWOŚĆ Jeżeli pierwszy cios Podwójnego Uderzenia zabije jednostkę, drugi zacznie wyszukiwać cel w odległości do 300 jednostek (priorytetowo wybiera śmiertelne ciosy)
  • W — Medytacja
    • NOWOŚĆ: CISZA! Podtrzymywanie Medytacji wstrzymuje czas działania E — Stylu Wuju i R — Nieśmiertelnego
    • NOWOŚĆ: MEDYTUJĘ Teraz daje Masterowi Yi 1 ładunek Podwójnego Uderzenia za każdą sekundę podtrzymywania

Nidalee

  • Podstawowe zdrowie: 511 pkt. ⇒ 540 pkt.
  • W — Pułapka
    • NOWOŚĆ: Pułapkowe totemy Pułapki są teraz niewidzialne, mają 3 pkt. zdrowia i są wyłączane przez Totemy Kontroli
    • Maksymalna liczba pułapek: bez ograniczeń ⇒ 4/6/8/10 na poziomach 1/6/11/16
  • E — Pierwotna Moc
    • Minimalne podstawowe leczenie: 25/45/65/85/105 pkt. ⇒ 35/55/75/95/115 pkt.
    • Maksymalne podstawowe leczenie: 50/90/130/170/210 pkt. ⇒ 70/110/150/190/230 pkt.

Yasuo

  • E — Zamaszyste Cięcie
    • Obrażenia: 70/90/110/130/150 pkt. ⇒ 60/70/80/90/100 pkt.
    • NOWOŚĆ Teraz posiada skalowanie w wysokości 0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku (nie zwiększa się z ładunkami Zamaszystego Cięcia)

Przedmioty

Destrukcja (Lethality)

Wprowadzenie destrukcji rozwiązało problem z przegiętym zwiększeniem obrażeń zadawanych przez postacie skupiające się na obrażeniach fizycznych, które pojawiło się pod koniec sezonu 2016, ale stało się jasne, że przesadziliśmy w drugą stronę. Podczas gry przedmioty z destrukcją faktycznie pojawiają się i często są kupowane jako trzeci lub czwarty przedmiot. Jest to ciekawy przypadek: większość przedmiotów z destrukcją posiada także prędkość ruchu poza walką, która ma zachęcać do wędrowania i gankowania, ale nie są one wystarczająco opłacalne, żeby na ich rzecz zrezygnować z bardziej konkretnych zakupów (jak chociażby Młot Bojowy Caulfielda). Z tego powodu zwiększamy obrażenia destrukcji niezależnie od momentu zakupu, ale zmiana będzie miała największy wpływ przy wczesnym zakupie. Skompletowanie Sztyletu (lub nawet Mrocznego Ostrza), gdy zacznie się zyskiwać przewagę, powinno lepiej umożliwić zabójcom zadawanie obrażeń, które są im potrzebne do odpowiedniego rozkręcenia się.

  • Destrukcja natychmiast daje 40% ⇒ 60% swojej wartości jako stałe przebicie pancerza. Reszta skaluje się z poziomem wrogiego bohatera.
    • Np. 10 pkt. destrukcji daje 6 pkt. stałego przebicia pancerza z miejsca i 0,22 pkt. stałego przebicia pancerza za każdy poziom przeciwnika, osiągając pełną wartość 10 pkt., gdy przeciwnicy mają 18. poziom.

Mroczne Ostrze Draktharru

  • Obrażenia Nocnego Łowcy: 50 pkt. ⇒ 75 pkt.

Ostrze Nocy

  • Czas odnowienia: 45 sek. ⇒ 30 sek.
  • Aktywacja efektu użycia Ostrza Nocy podczas niewidzialności/kamuflażu nie przerywa już ukrywania się

Miecz-Pistolet Hextech

  • Obrażenia efektu użycia: 250 pkt. na wszystkich poziomach ⇒ 175-250 pkt. (na poziomach 1-18)

Odkupienie

  • Zdrowie: 400 pkt. ⇒ 300 pkt.
  • Regeneracja many: +75% podstawowej regeneracji many ⇒ +125% podstawowej regeneracji many
  • Leczenie: 130 pkt. + 20 pkt. za poziom celu (150-490 pkt.) ⇒ 40 pkt. + 25 pkt. za poziom celu (65-490 pkt.)

Przysięga Rycerska

  • Koszt skompletowania: 800 szt. złota ⇒ 700 szt. złota
  • Łączny koszt: 2400 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota

Oko Ekwinokcjum

  • Koszt skompletowania: 550 szt. złota ⇒ 650 szt. złota
  • Łączny koszt: 2200 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Skrócenie czasu odnowienia: 0% ⇒ 10%

Ognisty Trybularz

  • Wzmocnienie prędkości ataku: 20% ⇒ 20%-35% zależnie od poziomu celu
  • Wzmocnienie wysysania zdrowia: 20 pkt. ⇒ 20-35 pkt. zależnie od poziomu celu

Kielich Harmonii

  • Odporność na magię: 25 pkt. ⇒ 30 pkt.

Bluźnierczy Graal Athene

  • Odporność na magię: 25 pkt. ⇒ 30 pkt.

Tygiel Mikaela

  • Odporność na magię: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.

Specjalizacje

Odwaga Kolosa

  • Czas działania tarczy: 4 sek. ⇒ 3 sek.
  • Podstawowa wytrzymałość tarczy: 10-180 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 3-54 pkt. (na poziomach 1-18) za każdego wrogiego bohatera (maksymalnie 15-270 pkt.)

Czary przywoływacza

Duch

  • NOWOŚĆ Prędkość ruchu Ducha zwiększa się teraz w czasie pierwszych dwóch sekund, zamiast aktywować się natychmiast

Naprawione błędy

  • Pozbyto się braku konsekwencji co do tego, jak Totemy Kontroli ujawniały i wyłączały totemy.
  • Umiejętność Bierna — Miotacz Światła Luciana teraz prawidłowo wystrzeliwuje drugi strzał, jeżeli pierwszy atak zabije wrogiego bohatera.
  • W — Płomienny Wybuch Luciana prawidłowo uderza w przeciwników ukrywających sie w zaroślach lub mgle wojny.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nasiona Zyry z W — Szybkiego Wzrostu i Umiejętności Biernej — Cierniowego Ogrodu nie przestrzegały swojego limitu przy pojawianiu się.
  • Q — Roztrzaskana Sfera LeBlanc już prawidłowo odbija się do przeciwników oznaczonych Umiejętnością Bierną — Znakiem Złośliwości, jeżeli LeBlanc jest zbyt daleko.
    Naprawiono błąd, który sprawiał, że E — Waleczność Riven mogła przerwać efekty kontroli tłumu nałożone za pomocą umiejętności wywołujących przemieszczenie.
  • Ahri nie wydłuża już czasami zasięgu pierwszego podstawowego ataku celu trafionego E — Urokiem, gdy jego efekt przestanie działać. Ups.
  • Ataki Shaco z wykorzystaniem Umiejętności Biernej — Ciosu w Plecy teraz prawidłowo generują tarczę z Krwiopijcy przy pełnym poziomie zdrowia.
  • Drugie użycie Q — Protokołu Precyzji Camille teraz prawidłowo zadaje obrażenia totemom na poziomie 16. i wyższych.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wskaźnik wzmocnionej R — Burzy Lodu Anivii był widoczny przez mgłę wojny.
  • Mroczne Kule Syndry nie są już przemieszczane przez Wybuchowe Szyszki. Coś tam, coś tam, stwory…
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zwłoki Zyry mogły przechwycić śnieżkę w ARAM. Ups.
  • Wrogie tarcze magii nie są już zużywane, gdy przebywający w pobliżu Kha’Zix dokona ewolucji umiejętności.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gdy Quinn użyła E — Doskoku na Gangplanku w tej samej chwili, w której on wywołał wybuch E — Beczki Prochu na kilku celach, to stawał się bardzo szybkim piratem.
  • Wskaźnik zasięgu Umiejętności Biernej — Niewidocznego Drapieżnika Rengara jest teraz konsekwentny we wszystkich skórkach.
  • Trundle nie gada już podwójnie, gdy korzysta z R — Zniewolenia, jeżeli już coś mówi.
  • Naprawiono błąd w trybie obserwatora, który sprawiał, że podczas przeskakiwania w przód lub tył, Eteryczna DJ Sona czasami pozostawiała elementy swojego sprzętu na mapie.
  • Skarner Strażnik Pustyni nie wydaje już niezwykle głośnych dźwięków podczas niektórych czynności.
  • Naprawiono kilka błędów wyświetlania na Macach w związku z obrysem, który pojawia się po najechaniu kursorem na jednostki.
  • Gdy Azir zabije innego Azira z inną skórką, umierający Azir nie kradnie już efektów cząsteczkowych śmierci swojego zabójcy.
  • Efekty cząsteczkowe bandaży Emumu podczas R — Klątwy Smutnej Mumii są ponownie bardziej emo.
  • R — Widmowa Szarża Ahri Gwiazdy Popu nie wykorzystuje już efektów cząsteczkowych przy trafieniu Ahri Lisiego Ognia.
  • Lulu i jej skórki ponownie posiadają animację biegu przy przyspieszeniu, zamiast zwykłej, choć bardzo szybkiej, animacji chodzenia.
  • Kałuża z W — Rozpaczy Smutnego Robota Amumu nie obraca się już dookoła, gdy Amumu zmienia kierunek poruszania się.
  • Efekt świecenia Hextechowego Totemu nie jest już przerywany na niektórych ustawieniach graficznych.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że noktowizor Teemo z Oddziału Omega świecił przez cały czas.
  • Lustrzane odbicie w kosturze Nami Rzecznego Ducha zostało ponownie przymocowane do kostura, zamiast do ziemi.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty graficzne różnych wzmocnień (np. Całunu Banshee) nie podążały za Riot Blitzcrankiem podczas animacji Powrotu.