W końcu otrzymaliśmy ciekawe uaktualnienie na PBE. A w nim m.in buffy u Jayca, Malphite, Caitlyn; Nerfy u Katariny/LeBlanc, banery zespołów a także tajemniczy śmiech...
Zobacz poprzednie uaktualnienia PBE z cyklu 5.11:
- PBE – 27 Maja – Prehistoryczne skiny, zmiany na TT i Crystal Scar
- PBE – 28 Maja – Buff dla Shena
- PBE – 29 Maja – Nerf Luden’s Echo
Tajemniczy Śmiech
Do gry został dodany tajemniczy zestaw śmiechów, pojawiają się one, gdy umieramy po raz pierwszy. Moim skromnym zdaniem jest to albo zwiastun nowego bohatera Raa’Tula, aby zapowiedź reworku Gangplanka. O obu tych rzeczach możecie przeczytać tutaj:
- Raa’Tul – Przeciek – Nowy Bohater AD Carry – Darkin
- Szczegóły dotyczące Reworku GP
- Hold on Your Buffs – Tajemniczy film od Riotu
Śmiech występuje też na rzece, gdy sami użyjemy emotki /laugh
Banery zespołów
Prawdopodobnie nie będą one dostępne dla graczy, a jedynie używane podczas rozgrywek LCS.
Vilemaw Timer na TT
Dodanie Timer na TT dla Vilemawa. Działa na identycznej zasadzie jak na SR
Zmiany w Balansie
Caitlyn
- Headshot [Bierna] – dodano nowy efekt – Headshot ignoruje 50 % bonusowego pancerza wroga
Jayce
- Transform: Mercury Cannon / Hammer [R] – Nie posiada możliwości rozwijania. Automatycznie na poziomach 6/11/16 zyskuje nowe efekty
- Transform: Mercury Hammer – Następny atak młotek zada dodatkowe 20/60/100/140 (0.4 AP) magicznych obrażeń. Jayce w tej formie zyskuje 5/15/25/35 Pancerza oraz Odporności na magię
- Transform: Mercury Cannon – Następny atak za pomocą działa obniży Pancerz i odpornoć na magię wroga o 10/15/20/25 %
- Przez tą zmianę inne umiejętności posiadają aż 6 poziomów.
- To the Stikes (Hammer [Q])
- Obrażenia wynoszą 20/60/100/140/180/220 zamiast 20/65/110/155/200
- Cooldown wynosi 16/14/12/10/8/6 zamiast 16/14/12/10/8
- Spowolnienie wynosi 30/35/40/45/60/65 zamiast 30/35/40/45/50
- Shock Blast (Gun [Q])
- Obrażenia wynoszą 60/100/150/210/260/310 zamiast 60/115/170/225/280
- Lightning Field (Hammer [W])
- Obrażenia wynoszą 100/160/220/280/340/400 zamiast 100/170/240/310/380
- Hyper Charge (Gun [W])
- % dodatkowych obrażeń wynosi 75/80/85/90/95/100 zamiast 70/80/90/100/110
- Cooldown wynosi 14/12/10/8/6/4 zamiast 13/11/9/7/5
- Thundering Blow [Hammer [E])
- Obrażenia wynoszą 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20 % zamiast 8/11/14/17/20 %
- Cooldown wynosi 14/13/12/11/10/9 zamiast 14/13/12/11/10 sekund
- Acceleration Gate (Gun [E])
- Bonus do prędkości ruchu wynosi 30/35/40/45/50/55 zamiast 30/35/40/45/50 %
Katarina
- Shanpo [E] – zredukowano obrażenia do 40/70/100/130/160 z 60/85/110/135/160
- Shanpo [E] – zmniejszono przelicznik do 0.25 z 0.4 AP
LeBlanc
- Ethereal Chains [E] – zredukowano szerokość umiejętności do 55 z 70
- Distortion [W] – zredukowano prędkość lotu z 1600 do 1300
Malphite
- Brutal Strikes [W]
- Biernie: Malphite zyskuje 10/15/20/25/30 % dodatkowego pancerza
- Aktywnie: Bazowe ataki Malphite zadają dodatkowe 20/40/55/70/85 % (+0.15 AP) obrażeń fizycznych okolicznym wrogom
- Burnout [W]
- 25 % obrażeń jest zaaplikowanych ponownie, gdy Shyvana zaatakuje bazowym atakiem wroga
Źródła Grafik: Surrender@20