League of Legends r.

Kto straci, a kto zyska na zmianach Trinity Force? Powrót bruiserów?

Po weekendzie do gry zawita nowa aktualizacja opatrzona numerkiem 6.11 - nastąpi w niej dość istotna zmiana Trinity Force, która może sprawi, że wiele zapomnianych picków wróci do mety...

Na sam początek rozważań przytoczmy zmiany jakie zaszły na serwerze PBE dotyczące TF:

Moc_Trójcy_trinity_force

Trinity Force

  • Od teraz jest budowany ze Stringera zamiast Zeala
  • Koszt obniżony do 3733 z 3800
  • Prędkość ataku zwiększona do 40 z 15%
  • Redukcja cooldownów umiejętności zwiększona do 20 z 10%
  • Szansa na uderzenie krytyczne zredukowana do 0 z 20%

Kto straci, a kto zyska na zmianach Trinity Force?

Kto straci?

  • Yasuo_MIN Yasuo – wraz z umiejętnością bierną zyskiwał 40% szansy na uderzenie krytyczne i wiele cennych statystyk – jako jedna z niewielu postaci słabo wykorzystuje % CDR.
  • Corki_MIN Corki – niestety prawdopodobnie będziemy musieli wybierać pomiędzy Trinity Force a innym buildem z szansą na uderzenie krytyczne.
  • Gangplank_MIN Gangplank – TF był dla niego kluczowym przedmiotem pozwalającym szybko likwidować pojedyncze cele – niesamowicie zwiększał tego burst.

Kto zyska?

  • Irelia_MIN Irelia – dodatkowe 25% prędkości ataku oraz 10% CDR zrobi z niej prawdziwego potwora. Nie zapominajmy, że w tej samej aktualizacji spadnie koszt Wit’s End. Z tymi dwoma przedmiotami zyska niesamowite obrażenia i prędkość ataku. Jeśli dołożymy do tego dużo HP i pancerza, to będzie prawdziwym pogromem w late oraz mid game.
  • Jax_MIN Jax – dodatkowy AS połączony z jego [R] sprawi, że jeszcze szybciej osiągnie swój power spike, nie wspominając o częstszych skokach, stunach i możliwości resetowania AA.
  • Ezreal_MIN Ezreal – trudno powiedzieć, czy zyska sam build pod Trinity Force, jednakże z pewnością gracze będą mogli swobodniej wybierać właśnie między TF i rękawicą – czyli zyskamy większą uniwersalność i możliwość zaskoczenia przeciwnika.
  • Hecarim_MIN Hecarim – % CDR jest niezwykle istotny dla naszego konia, a domieszka prędkości ataku zapewni mu lepszą animację AA.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]