Zobacz również
Oto wypowiedź Meddlera odpowiedzialnego za balans gry:
“Naszym celem przy reworku Veigara było to, aby zwiększyć zasięg jego umiejętności, obniżyć cooldowny, jednak zabrać mu możliwość natychmiastowego stunowania wrogów. Według nas tylko takie zmiany mogły sprawić, aby nie był on toksyczną postacią.
Ostatecznie po zmianach Veigar okazał się zbyt słaby, właśnie za sprawą jego [E]. Naszym pomysłem na zmiany tej umiejętności jest to, aby w jej obszarze nie było można używać jakichkolwiek dashów – kończyło by się to natychmiastowym stunem i zatrzymaniem się na ścianie skilla. Chcemy również, aby [W] szybciej się castowało. Nic nie gwarantujemy, jednak na obecną chwilę są to zmiany, które chcemy dokonać w obrębie tej postaci. Jeszcze dużo może się zmenić
Myślimy, że kosmetyczne zmiany poczynimy w 5.5, jednak większe obiecujemy dopiero w 5.6. Gracze muszą się przyzwyczaić najpierw do nowego zestawu umiejętności.”