Riot Games łączy siły z BAMTech

Riot Games łączy siły z BAMTech. Co się stanie w związku z tym i jak wpłynie na życie graczy?

W dniu dzisiejszym z radością możemy ogłosić, że Riot Games i BAMTech zawarły pierwsze tego rodzaju, długoterminowe partnerstwo komercyjne, którego celem jest dostarczanie profesjonalnej zawartości e-sportowej League of Legends w różnych częściach świata.

Bliska współpraca Riot Games z BAMTech ma na celu zwiększanie wpływów z e-sportu przy pomocy różnych środków, takich jak reklamy i sponsoring. Od początku przyszłego roku będziemy także łączyli siły, aby na nowo wytyczać granice doświadczeń płynących z oglądania e-sportu, wykorzystując wiodącą technologię BAMTech do oferowania fanom nowych możliwości i szans na łączenie się oraz dostęp do League of Legends.

To całkowicie nowa jakość dla naszego e-sportu. Tak jak wspominaliśmy w przeszłości, aby e-sport mógł działać i się rozwijać, niezbędna jest stabilność ekonomiczna, a to duży krok na drodze do osiągnięcia tego celu.

BAMTech to innowacyjna marka w cyfrowym sponsoringu i sprzedaży mediów, co pozwoli nam uwolnić potencjał i wartość drzemiące w naszym e-sporcie. Partner taki jak BAMTech będzie w równym do nas stopniu zaangażowany w budowanie profesjonalnej i trwałej przyszłości League of Legends dla zespołów, graczy i fanów. Ich ufność i wiara w nasz e-sport to dla nas zaszczyt.

BAMTech to wiodąca firma w branży technologii i strumieniowania wideo, założona przez Major League Baseball. Projektuje, rozwija i dostarcza światowej klasy usługi milionom fanów na całym świecie za pośrednictwem swych licznych partnerów w branży sportowej, informacyjnej i rozrywki. Jesteśmy dumni, że to z nami robią swój pierwszy krok w świecie e-sportu i podejmują współpracę mającą na celu tworzenie dla fanów League of Legends innowacyjnych i wydajnych możliwości oglądania zawartości e-sportowej. W przyszłości będziemy dzielili się ważnymi kamieniami milowymi w tym i innych projektach.

Projekt takiego kalibru był możliwy tylko dzięki pełnej pasji społeczności fanów, która wspiera League of Legends. Fani zawsze będą stanowili podstawę trwałego i pomyślnego e-sportu. Tego rodzaju poświęcenie i inwestycja w e-sport, który wszyscy kochamy, jest potężnym dowodem zaufania i wierzymy, że zapewni nam wszystkim niesamowite doświadczenia w przyszłości.


Co o tym sądzicie? Zapraszam do dyskusji!

O autorze: ThornyZyra

ThornyZyraHejka. Gram w LoL-a od 4 lat. W sezonie szóstym - Gold 2.
Mój ulubiony kolor to niebieski. Jestem wierny cesarzowej Zyrce. Jestem również wegetarianinem, a w przyszłości planuję być weganinem 😀
Mam akwarium 250 litrów i trzymam tam swoje 15-centymetrowe szkraby.
Lubię pisać autorskie wpisy, mam nadzieję, że się Wam spodobają 🙂
E-mail: feluciaa@gmail.com
Grupa: https://www.facebook.com/groups/1753485161647813/?fref=ts
Nick w LoL-u: ThornyZyra

  • Dr Victor

    Lol ma około 100 mln aktywnych graczy na miesiąc a nigdy nie widziałem reklamy lola ( prawie chyba raz widziałem, ale nie bezpośrednio, czyli strona związana z lolem ). Jeśli rito zrobi jakieś epickie super reklamy to ilość graczy może jeszcze skoczyć, a to oznaczałoby, że lol długo nie spadł by z tronu najpopularniejszej gry na świecie. Nice xd
    No i rito miałoby więcej pieniążków xd

  • Adrian Dębowski

    czyli z tego wyjdzie albo dodatkowe 3 reklamy o lolu na każdej możliwej stronie z grami
    lub prawdziwa rewolucja w tej sekcji LoL’a