r.

Riot – Czyli co w lesie piszczy?

Riot ostatnio ma wiele problemów z balansem gry, nic dziwnego, że musi tłumaczyć się graczom. Tym razem chce przedstawić własne stanowisko na temat junglowania

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej:

Wypowiedzi udzielił Ypherion:

“Cześć,

Chciałbym z Wami porozmawiać o jungli w 2015 roku. Wiemy, że wiele rzeczy weszło w życie bez konsultacji z graczami, był to błąd. Chcemy ponownie otworzyć się na graczy oraz baczniej słuchać ich sugestii. Przyznajemy się również, że w uaktualnieniach między 5.1 a 5.4 popełniliśmy wiele błędów w szczególności jeśli chodzi o junglę.

Naszym założeniem było to, aby gracze musieli podczas biegania w lesie podejmować strategiczne decyzje. Niestety doprowadziło to do tego, że pewne postaci bardzo na tym zyskały a inne bardzo ucierpiały. Balans został całkowicie zaburzony.

Docelowo chcemy, aby jungla była czymś w stylu zabawy “kamień, nożyce, papier – gankowanie, farmienie, counter junglowanie”. A aktualnym momencie counter junglowanie praktycznie nie istnieje i przegrywa wyraźnie starcie z farmieniem lub gankowaniem. Chcielibyśmy, aby więcej postaci mało silne pozycje w lesie.

Odpowiedzią na obecny stan rzeczy i dominację AD postaci jest prowadzenie nowego przedmiotu, który działa na zasadzie aury sunfire. Oprócz obszarowych obrażeń będzie on dawał dużą ilość HP. Teraz każdy tank będzie mógł równie szybko czyścić junglę co inne postacie.

Dodatkowo Smite na Grompa będzie dawał silniejszą aurę jeśli jungler będzie posiadał dużą ilość HP. Dzięki temu tankowe postaci będą silniejsze od samego początku gry i wczesnych poziomów podczas meczu.

Co chcemy zrobić w przyszłości? Mamy kilka pomysłów na zmiany Poacher’s Knife oraz Skirmisher’s Sabre, aby były częściej wybierane. Dodatkowo mamy w planach ciekawe nowe przedmioty. ”