Przegląd twojego sezonu 2016!

Z rozpoczęciem sezonu 2017, Riot opublikował nam własne, prywatne statystyki z całego roku!

,,Dziękujemy graczom za stworzenie roku 2016 niesamowitym czasem dla League of Legends.”
Na oficjalnej stronie już dostępny jest przegląd. Możecie zobaczyć swoje m.in.:

  • najczęściej grane postacie,
  • najczęściej wybierane role,
  • liczba wycastowanych umiejętności Waszym najczęściej granym championem,
  • znajomi, z którymi graliście najczęściej,
  • propozycje nowych mainów,
  • Wasze koszmary i najczęściej zabijane postacie,
  • Wasze najlepsze synergie.

Link: https://review2016.na.leagueoflegends.com/en_US/year-in-review/personal-landing

Dla wzoru kilka screenów:

 

Według mnie fajnie powspominać tamte czasy i sprawdzić swoje osiągnięcia, a nawet najbardziej znienawidzone postacie!
Koniecznie pochwalcie się swoimi wynikami pod artykułem i mam nadzieję, że choć tym razem ktokolwiek nie doczepi się do niczego.

Zapraszam do dyskusji, bardzo ciekawią mnie Wasze wyniki ^-^

O autorze: ThornyZyra

ThornyZyraHejka. Gram w LoL-a od 4 lat. W sezonie szóstym - Gold 2.
Mój ulubiony kolor to niebieski. Jestem wierny cesarzowej Zyrce. Jestem również wegetarianinem, a w przyszłości planuję być weganinem 😀
Mam akwarium 250 litrów i trzymam tam swoje 15-centymetrowe szkraby.
Lubię pisać autorskie wpisy, mam nadzieję, że się Wam spodobają 🙂
E-mail: feluciaa@gmail.com
Grupa: https://www.facebook.com/groups/1753485161647813/?fref=ts
Nick w LoL-u: ThornyZyra

  • KotekLenka

    U mnie najczęściej grany okazał się Braum. Dziwiłam się, że nie Taric. Ale w sumie na koniec sezonu Tarica odpuściłam trochę.

    Ogólnie bardzo fajnie poczytać takie statystyki. Chociaż kilka jest naprawdę dziwnych.

    • ThornyZyra

      Mi wyszło, że jestem najlepszym graczem Jinx NA xD
      Kłamią..

      • KotekLenka

        To ja powiem lepsze, u mnie:
        „Jesteś bez wątpienia najlepszym graczem jako YASUO W EUNE.”
        Tak, szczególnie, że ani nie mam tej postaci, ani nigdy nim nie grałam ^^…

  • Jakub Michalski

    Ustrzeliłem pierwszą w roku pentę Malphitem .-.

  • Kitsunek

    Czemu jest taki hejt na ThornyZyra?

    • Godlike Nidalee

      Bo z początku jego artykuły miały na celu wyłącznie pokazanie Zyry i tego jaka to ona nie jest silna, śliczna i op. Trochę niepotrzebny spam na h2p. Z czasem zaczęły się pojawiać znacznie lepsze i bardziej przemyślane wpisy, ale część ludzi nadal będzie po nim jeździła. Bywa.

  • Meffi

    MOST PLAYED GAME MODES

    ARAM
    63.8 %
    NORMAL SUMMONER’S RIFT
    17.9 %
    RANKED SUMMONER’S RIFT
    15.0 %
    RANKED TWISTED TREELINE
    2.7 %
    NORMAL TWISTED TREELINE
    0.6 %

  • 19GHOST98

    Fajny sposób na przedstawienie naszych statystyk uzyskanych podczas gry w całym sezonie. Mam nadzieję że w następnym sezonie zrobią to samo.

  • Aglecia

    znowu ta męska pizda od zyry, ja jebe

    • ThornyZyra

      Ban coming

      • Aglecia

        XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD liz mi pizde śmieciu

      • ThornyZyra

        Spierdalaj kurwo

      • Mleczko Kokosowe

        Jesli ktos cie wyzywa w ten sposob – nie ma sensu odpisywac w taki sam, bo tylko schodzisz do jego niskiego poziomu. Jesli umie tylko wyzywac to ban dla niego i tyle.

      • ThornyZyra

        Masz rację, ale wiesz, emocje..

      • Piękny banik.

    • Dr Victor

      What is a problem bro ?
      Masz ból dupy ?
      Oto rozwiązanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      http://allegro.pl/masc-na-bol-dupy-lek-na-wszystkie-problemy-swiata-i4839051203.html
      Kup sobie

  • Taliyah Main <3

    Ciekawe kto będzie u mnie w tle ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    • Canzas

      Obstawiam teemo 🙂

      • Taliyah Main <3

        Taliyah ( ͡° ʖ̯ ͡°)

      • Godlike Nidalee

        Zdecyduj się, kurde :c

      • Godlike Nidalee

        Zdecyduj się, kurde :c

    • Kitsunek

      No i jak kto jest? :O

      • Taliyah Main <3

        Taric ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    • Godlike Nidalee

      Aatrox! Zgadlam? C:

      • Taliyah Main <3

        Zyra ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  • Maciek Gabryś

    Zamiast screenów dajcie linka ??

  • Łukasz Kendyś

    Zajebiście dużo się dowiedziałem z tego artykułu kurwa. Może dasz link do tego co? Najgorszy redaktor H2P

    • ThornyZyra

      Trudno wejść na stronę lola?

      • Canzas

        Czemu cię kasahara jeszcze trzyma XD

      • Dr Victor

        Mnie bardziej dziwi czemu ciebie jeszcze nie zbanował xd

      • Canzas

        Za co? Przecież ja tylko wypowiadam swoje zdanie. Nie jestem osobą publiczną czy też nie reprezentują żadnej strony typu h2p.

        Banowanie osoby która wypowiada swoje zdanie w sposób negatywny jest na niskim poziomie. Cóż, nie uwolnisz się od tego. Są dobre i złe komentarze. Jako przedstawiciel bądź reprezentant danej strony czy też przedsięwzięcia powinien być przygotowany na pozytywy i negatywy. Czy to do artykukow, tudzież do jego popleczników.

      • ThornyZyra

        Możesz dawać opinię ale nie masz prawa ingerować czy też komentować czyjegoś postępowania a tym bardziej Kasahary

      • Canzas

        Czyli jak przyjdę do restauracji to nie mogę powiedzieć że kucharz spalił tego schabowego tylko mam przytakiwac bo on tak gotuje? XD

        Bardziej mi chodzi o ciebie niż kasahare. Do kasahara zal że jeszcze cię trzyma :v

      • Nie Tobie decydować, który redaktor zostaje w H2P, a który nie. Ba! Zadziwię Cię – to własnie Kasahara (lub ja, ale to nie dziś) daje redaktorom tematy. Również ten.

      • jojtek12

        Lol. Wiemy, że nie jemu ale widać nie radzicie sobie z konstruktywną krytyką.

      • Canzas

        Cóż, zapomniałem że artykuły muszą trafiać do mlodziezy. Mea culpa.

      • Mleczko Kokosowe

        Zdziwilo mnie to, ze ktos „nie ma prawa komentowac czyjegos postepowania”. Przeciez wlasnie po to sa komentarze o.O o ile ktos nie wylatuje z idiotycznym hejtem i bluzgami to moze sobie komentowac co chce.

  • Shinthou
  • Komandor Fox

    Dobry artykuł, tylko proszę, unikaj słowa „fajne”. Nie wygląda to estetyczne.

    • ThornyZyra

      Według mnie to w ogóle nie jest słowo polskie, ale dzieci tak mówią. xD

      • Canzas

        Dzieci 😀 Masz ty chociaż 21lat?
        A tak na marginesie. Co złego w używaniu słów takich jakich uzywaja szkraby?

      • Dr Victor

        Też tego nie rozumiem przcież każdy teraz mówi, że coś jest fajne.

      • Canzas

        Przestań komentować każdy mój komentarz, prześladowco xD

      • Dr Victor

        Masz raka mózgu i odbytu, a ja jestem doktorem i chce ci pomóc. Ale że na mózg nic już nie pomoże to musisz leczyć dupe bo jak widzę masz ból dupy. Użyj tego pomoże ci
        http://allegro.pl/masc-na-bol-dupy-lek-na-wszystkie-problemy-swiata-i4839051203.html

      • Canzas

        Nice bait.

      • ThornyZyra

        Canzas to jedna osoba z tych raków, nie zalecam kontaktów Międzyludzkich

      • Dr Victor

        Trzeba mu pomóc… albo nie xd

    • Dr Victor

      Rly słowo fajne jest ,,nie estetyczne ”
      OMG
      Dla mnie to normalne słowo