Coraz więcej nerfów!
Warring Kingdoms Vi – poprawki
Lunar Revel – pliki Hextech
Skrzynka:
3 materiały:
Zmiany balansu
Draven
- Spinning Axe [Q]
- bonusowe obrażenia zmienione na [30/35/40/45/50 + 65/75/85/95/105% bonusowego AD] z [45/55/65/75/85% całkowitego AD]
- Blood Rush [W]
- koszt many zmniejszony do 40/35/30/25/20 z 40 na wszystkich poziomach
Ivern
- Triggerseed [E]
- wartość tarczy zmniejszona do 70/110/130/160/190 z 80/120/160/200/240
- czas trwania spowolnienia zmniejszony do 2 sekund z 3 sekund
Kennen
- Slicing Maelstrom [R]
- obrażenia zmniejszone do 40/75/110 z 80/145/210
- AP ratio zmniejszone do 20% z 40%
- [nowy efekt]”Successive maelstrom przeciwko temu samemu wrogowi zadaje dodatkowe 10% obrażeń za każde uderzenie z burzy.”
- [usunięto] “Slicing Maelstrom zadaje o 25% mniej obrażeń celom z każdym kolejnym piorunem (minimalnie 50% obrażeń).”
LeBlanc
- Shatter Orb [Q]
- obrażenia odbić od minionów wzmocnionego [Q] zmniejszone do 50% z 80%
- Distortion [W]
- obrażenia zmniejszone do 85/120/155/190/225 z 85/125/165/205/245
Ryze
- Overload [Q]
- przywrócono poprzedni nerf obrażń znowu do 60-185 z 60-160
- tarcza zmniejszona do 65-150 z 60-200
Shaco
- Deceive [Q]
- AP ratio zmniejszone do 40% z 50%
- Two-Shiv Poison [E]
- AP ratio zmniejszone do 75% z 90%
- Hallucinate [R]
- obrażenia eksplozji zmniejszone do 200/300/400 z 300/450/600
Taliyah
- Threaded Volley [Q]
- obrażenia zwiększone do 70/95/120/145/170 z 60/80/100/120/140
- AP ratio zwiększone do 45% z 40%
- czas trwania worked ground zmniejszony do 100 z 120
- kolejne uderzenia tej samej jednostki zadają 60% zredukowanych obrażeń zamiast 50%