League of Legends r.

PBE – 9 grudnia – nerfy Iverna, Kennena, Shaco i LB

Coraz więcej nerfów!

Warring Kingdoms Vi – poprawki

Lunar Revel – pliki Hextech

Skrzynka:

3 materiały:

Zmiany balansu

Draven

  • Spinning Axe [Q]
    • bonusowe obrażenia zmienione na [30/35/40/45/50 + 65/75/85/95/105% bonusowego AD] z [45/55/65/75/85% całkowitego AD]
  • Blood Rush [W]
    • koszt many zmniejszony do 40/35/30/25/20 z 40 na wszystkich poziomach

Ivern

  • Triggerseed [E]
    • wartość tarczy zmniejszona do 70/110/130/160/190 z 80/120/160/200/240
    • czas trwania spowolnienia zmniejszony do 2 sekund z 3 sekund

Kennen

  • Slicing Maelstrom [R]
    • obrażenia zmniejszone do 40/75/110 z 80/145/210
    • AP ratio zmniejszone do 20% z 40%
    • [nowy efekt]”Successive maelstrom przeciwko temu samemu wrogowi zadaje dodatkowe 10% obrażeń za każde uderzenie z burzy.”
    • [usunięto] “Slicing Maelstrom zadaje o 25% mniej obrażeń celom z każdym kolejnym piorunem (minimalnie 50% obrażeń).”

LeBlanc

  • Shatter Orb [Q]
    • obrażenia odbić od minionów wzmocnionego [Q] zmniejszone do 50% z 80%
  • Distortion [W]
    • obrażenia zmniejszone do 85/120/155/190/225 z 85/125/165/205/245

Ryze

  • Overload [Q]
    • przywrócono poprzedni nerf obrażń znowu do 60-185 z 60-160
    • tarcza zmniejszona do 65-150 z 60-200

Shaco

  • Deceive [Q]
    • AP ratio zmniejszone do 40% z 50%
  • Two-Shiv Poison [E]
    • AP ratio zmniejszone do 75% z 90%
  • Hallucinate [R]
    • obrażenia eksplozji zmniejszone do 200/300/400 z 300/450/600

Taliyah

  • Threaded Volley [Q]
    • obrażenia zwiększone do 70/95/120/145/170 z 60/80/100/120/140
    • AP ratio zwiększone do 45% z 40%
    • czas trwania worked ground zmniejszony do 100 z 120
    • kolejne uderzenia tej samej jednostki zadają 60% zredukowanych obrażeń zamiast 50%