Fani Syndry się nie ucieszą...
Warring Kingdoms Vi – poprawki
Warring Kingdoms Azir – poprawki recallu
Firecracker Jinx chroma
Zmiany balansu
- bazowa regeneracja zdrowia przywrócona do 1.6 z 1.4
- przyrost regeneracji zdrowia przywrócony do 0.16 z 0.15
- Iron Ambassador (pasyw)
- czas trwania tarczy zmniejszony do 3 sekund z 5 sekund
Ryze
- Overload [Q]
- obrażenia zmniejszone do 60/80/100/120/140/160 z 60/85/110/135/160/185
- bonusowa prędkość ruchu zmniejszona do 25/28/31/34/37/40 z 25/30/35/40/45/50
Syndra
- Transcendent (pasyw)
- Force of Will [W] – dodatkowy efekt na maksymalnym poziomie zmieniony na “zadaje 20% nieuchronnych obrażeń” z “chwyta teraz do 2 dodatkowych Mrocznych Kul znajdujących się w zasięgu 400 jednostek od głównego celu”
- Force of Will [W]
- AP ratio zmniejszone do 70% z 80%
- obrażenia zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 80/120/160/200/240
- Unleashed Power [R]
- cooldown zwiększony do 120/100/80 from 100/90/80
Przedmioty
Zz’Rot Portal
- czas trwania Void Gate zmniejszony do 90 sekund ze 150 sekund
- cooldown aktywu zmniejszony do 90 sekund ze 150 sekund