Riot rozpoczął prawdziwą krucjatę. Multum nerfów oraz buffów na PBE; niektóre z nich są wręcz szalone
Postacie
Braum
- Glacial Fissure [R] – czas podbicia zredukowany do 1/1.3/1.5 sekundy z 1.5
- Glacial Fissure [R] – spowolnienie w szczelinie zredukowane do 40/50/60 % z 60 %
Evelynn
- Hate Spike [Q] – obniżono obrażenia do 30/45/60/75/90 z 40/60/80/100/120
- Hate Spike [Q] – AP skaluje się w zależności od poziomu umiejętności 0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 zamiast 0.45
- Hate Spike [Q] – AD skaluje się w zależności od poziomu umiejętności 0.50/0.55/0.60/0.65/0.75 zamiast 0.50
- Hate Spike [Q] – obniżono koszt many do 12/18/24/30/36 z 16/22/28/34/40
Graves
- Buckshot [Q] – przeciwnicy trafieni kilkakrotnie pociskami otrzymają 40 % obrażeń z każdego z nich zamiast 30 %
- Collateral Damage [R] – zwiększono obrażenia podstawowe do 250/400/550 z 250/350/450
- Colleteral Damage [R] – zwiększono obrażenia wybuchu do 200/320/400 z 200/280/360
Hecarim
- Rampage [Q] – zmniejszono koszt many do 24/26/28/30/32 z 24/28/32/36/40
Janna
- Tailwind [Passive] – zwiększony zasięg do 1000 z 800
Kog’maw
- Bazowe HP obniżone do 400 z 420
- HP co poziom zwiększone do 88 z 84
- Caustic Spittle [Q] – redukcja pancerza i odporności na magię obniżone do 12/16/20/24/28 z 20/22/24/26/28
LeBlanc
- Distortion [W] – koszt many obniżony do 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
Lee Sin
- Safeguard [W] – czas tarczy obniżony do 2 sekund z 4
- Cripple [E] – nie obniża prędkości ataku
Lucian
- Relentless Pursuit [E] – nie anuluje spowolnień
Lulu
- Glitterlance [Q] – nie posiada więcej przelicznika spowolnienia opadającego wraz z czasem
- Whimsy [W] – obniżono redukcję prędkości ruchu do 3/3.5/4/4.5/5 sekund z 5
Nami
- Bazowa prędkość ruchu obniżona do 335 z 340
- Ebb and Flow [W] – zwiększony cooldown do 10 sekund z 9
Sivir
- On The Hunt [R] – czas opadania prędkości ruchu zwiększony do 2/4/6 sekund z 2/3/4
Tristana
- Rocket Jump [W] – spowolnienie trwa 1/1.5/2/2.5/3 sekundy zamiast 2.5 sekundy
- Explosive Shot [E] – obniżone obrażenia do 80/125/175/215/260 z 110/150/190/230/270
Vayne
- Prędkość ataku co poziom zwiększona do 4 z 3.1
- Final Hour [R] – premia do AD zwiększona do 30/50/70 z 25/40/55
Vel’koz
- Cofnięto buffy, które miały wzmocnić jego late game. Obecnie na PBE wygląda tak samo jak w wersji live