Jak zawsze dzień przed oficjalnym patchnote przedstawiamy Wam zmiany, które zaszły w grze do tej pory na serwerze PBE. Zazwyczaj 90 % z nich pokrywa się z faktycznymi zmianami. Oto one:
Bohaterowie
Braum
- Concussive Blows [pasyw] – obniżono obrażenia przy stunie do 32 + 8 na poziom z 38 + 12 na poziom
- Stand Behind Me [W] – koszt many zwiększono do 50/55/60/65/70 z 30/40/50/60/70
- Glacial Fissure [R] – spowolnienie, które otrzymuje się gdy przemierza się szczelinę trwa 0,25 sekundy zamiast 1,5
- Glacial Fissure [R] – czas podbicia zredukowany do 1/1.3/1.5 sekundy z 1.5
- Glacial Fissure [R] – spowolnienie w szczelinie zredukowane do 40/50/60 % z 60 %
Elise
- Cocoon [E] – szerokość umiejętności obniżona do 55 z 70
- Rappel [E] – zasięg obniżony do 700 z 925
Evelynn
- Hate Spike [Q] – obniżono obrażenia do 30/45/60/75/90 z 40/60/80/100/120
- Hate Spike [Q] – AP skaluje się w zależności od poziomu umiejętności 0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 zamiast 0.45
- Hate Spike [Q] – AD skaluje się w zależności od poziomu umiejętności 0.50/0.55/0.60/0.65/0.75 zamiast 0.50
- Hate Spike [Q] – obniżono koszt many do 12/18/24/30/36 z 16/22/28/34/40
Gragas
- Barrel Roll [Q] – zadaje 70 % obrażeń w miniony
- Drunken Rage [W] – koszt many zwiększony do 30 z 0
- Drunken Rage [W] – redukcja obrażeń trwa 2,5 sekundy zamiast 3 sekund
- Drunken Rage [W] – cooldown zmniejszony na 8/7/6/5/4 z 8/7.5/7/6.5/6
Graves
- Buckshot [Q] – przeciwnicy trafieni kilkakrotnie pociskami otrzymają 40 % obrażeń z każdego z nich zamiast 30 %
- Collateral Damage [R] – zwiększono obrażenia podstawowe do 250/400/550 z 250/350/450
- Colleteral Damage [R] – zwiększono obrażenia wybuchu do 200/320/400 z 200/280/360
Hecarim
- Rampage [Q] – zmniejszono koszt many do 24/26/28/30/32 z 24/28/32/36/40
Janna
- Tailwind [Passive] – zwiększony zasięg do 1000 z 800
- Howling Gale [Q] – maksymalny czas podrzutu wynosi 1.25 sekundy zamiast 1 sekundy
- Howling Gale [Q] – cooldown teraz zaczyna się liczyć od początku castowania
Kayle
- Righteous Fury [E] – zwiększono Ratio z 0.2 do 0.25 zarówno na głównych obrażeniach jak i na splashu
- Intervention [R] – cooldown obniżony do 100/90/80 z 110/95/80
Kog’maw
- Bazowe HP obniżone do 400 z 440
- HP co poziom zwiększone do 87 z 84
- Caustic Spittle [Q] – redukcja pancerza i odporności na magię obniżone do 12/16/20/24/28 z 20/22/24/26/28
LeBlanc
- Distortion [W] – koszt many obniżony do 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
Lee Sin
- Bazowe regeneracja zdrowia na sekundę wzrosła do 1.65 z 1.25
- Safeguard [W] – czas tarczy obniżony do 2 sekund z 4
- Cripple [E] – nie obniża prędkości ataku
Lissandra
- Ice Shard [Q] – cooldown obniżony do 6/5.25/4.5/3.75/3 z 6/5.5/5/4.5/4
- Ring of Frost [W] – AP Ratio obniżone do 0.4 z 0.6
- Frozen Tomb [R] – Spowolnienie zwiększone do 30/45/75 % z 20/30/40 %
Lucian
- Relentless Pursit [E] – nie anuluje spowolnien
- Relentless Pursit [E] – cooldown zwiększony do 18/17/16/15/14 z 14/13/12/11/10 sekund
Lulu
- Glitterlance [Q] – nie posiada więcej przelicznika spowolnienia opadającego wraz z czasem
- Whimsy [W] – obniżono czas trwania przyspieszenia do 3/3.5/4/4.5/5 sekund z 5
- Whimsy [W] – koszt many obniżony do 65 z 65/70/75/80/85
Lux
- Illumination [Pasyw] – bazowe obrażenia obniżone do 10 + (8 za poziom) z 10 + (10 za poziom)
- Illumination [Pasyw] – posiada od teraz przelicznik 0.2 AP
Nami
- Bazowa prędkość ruchu obniżona do 335 z 340
- Ebb and Flow [W] – zwiększony cooldown do 10 sekund z 9
Olaf
- Udertow [Q] – zredukowano cooldown do 7 sekund z 8
- Vicious Strikes [W] – zwiększono leczenie do 1 % za każde 2 % brakującego HP z 1 % za każde 2,5 % brakujacego HP
- Ragnarok [R] – obniżono cooldown do 100/80/80 z 120/100/80
Sivir
- On The Hunt [R] – czas opadania prędkości ruchu zwiększony do 2/4/6 sekund z 2/3/4
Sona
- Bazowe życie obniżone do 353 z 380
- Życie na poziom zwiększone do 77 z 70
- Power Chord (um. pasywna)
- obrażenia Q zmniejszone do +50% obrażeń z 100 % obrażeń
- Hymn of Valor (Q)
- tworzy aurę o wielkości 300 jednostek na 3 sekundy
- Sona oraz sojusznicy wykonując następny autoatak, zadają dodatkowo 20/30/40/50/60 (+0.25 AP) obrażeń magicznych
- Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
- czas odnowienia zwiększony do 8 z 7
- już nie dodaje AP oraz AD
- tworzy aurę o wielkości 300 jednostek na 3 sekundy
- Aria of Perseverance (W)
- leczy Sone oraz najbardziej zranionego przeciwnika o 20/40/60/80/100 (+ 0.20 AP) HP
- wartość leczenia jest zwiększona o 1%, za każdy brakujący procent zdrowia sojusznika oraz Sony
- tworzy aurę o wielkości 300 jednostek na 3 sekundy
- Sona oraz sojusznicy otrzymują tarczę pochłaniającą 35/55/75/95/115 (+0.2 AP) obrażeń
- Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
- czas odnowienia zwiększony do 10 z 7
- już nie dodaje MR oraz armoru
- koszt many zwiększony o 5 na każdym poziomie (65/70/75/80/85)
- Song of Celerity (E)
- dodaje sojusznikom 13%/14%/15%/16%/17% + (7.5%/100 AP) szybkości ruchu
- tworzy aurę o wielkości 300 jednostek na 3 sekundy
- sojusznicy dotknięci aurą otrzymują 10%/11%/12%/13%/14% szybkości ruchu
- Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
- czas odnowienia zwiększony do 12 z 7
- Crescendo (R)
- zwiększanie poziomu tej umiejętności, zwiększa siłę aur w innych skillach
- samo ulti działa jak wcześniej stunując przeciwników
- +10/20/30 dodatkowych obrażeń dla Hymn of Valor
- +10/20/30 dodatkowej tarczy dla Aria of Perseverance
- +2%/4%/6% szybkości ruchu dla Song of Celerity
Thresh
- Dark Passage [W] – Od teraz daje tarcze tylko Threshowi oraz jednemu współtowarzyszowi zamiast wszystkim w zasięgu
- The Box [R] – kolejne rozbite przez ten sam tarcze nie będą zadawały obrażeń
Tristana
- Rocket Jump [W] – spowolnienie trwa 1/1.5/2/2.5/3 sekundy zamiast 2.5 sekundy
- Explosive Shot [E] – obniżone obrażenia do 80/125/175/215/260 z 110/150/190/230/270
Varus
- Chain of Corruption [R] – cooldown zmniejszony do 110/90/70 z 120/105/90
Vayne
- Prędkość ataku co poziom zwiększona do 4 z 3.1
- Final Hour [R] – premia do AD zwiększona do 30/50/70 z 25/40/55
Vel’koz
- Void Rift [W] – zwiększono szerokość czasu
- Life From Disintegration Ray [R] – zwiększono zasięg o 50
Yasuo
- Wind Wall [W] – nie buduje % swojej maksymalnej płynności na każdy dash
Ziggs
- Mega inferno Bomb [R] – zwiększony cooldown do 120 z 120/105/90
Przedmioty
Banshee Veil
- Czas odnowienia tarczy zwiększony do 40 sekund z 25
Chalice of Harmony
- Odporność na magię zmniejszona do 20 z 25
Deathfire Grasp
- Cooldown zwiększony do 90 z 60 sekund
Frostfang
- Złoto na 10 sekund zmniejszone do 2 z 4
Frost Queen’s clam
- Złoto na 10 sekund zmniejszone do 2 z 4
Nomad’s Medalion
- Regeneracja many zmniejszona do 5 z 7
- Daje teraz +10 do prędkości ruchu
Rylai’s Crystal Scepter
- HP zmniejszone do 400 z 500
- AP zwiększone do 100 z 80
Talisman of Ascension
- Regenracja HP zwiększona do 15 z 10
- Redukcja Cooldownów zmniejszona do 10 % z 20 %
- Zapewnia +20 do prędkości ruchu
Czary przywoływacza
Exhaust
- Redukcja obrażeń zmniejszona do 40 % z 50 %
- Dodatkowo redukuje 10 pancerza i odporności na magię
Heal
- Leczy za 90-345 zamiast 95-475