r.

Odnowa starych pasywów?

Niedocenieni i zapomniani... Czy ktoś wreszcie zainteresuje się tymi postaciami, a właściwie - ich pasywami? 

Mowa oczywiście o:

  • Fiddlesticks_MIN Fiddlesticksie

Zadanie przez Fiddlesticka obrażeń magicznych lub użycie Postrachu na przeciwnikach zmniejsza ich odporność na magię o 10 na 3 sekundy.

  • Amumu_MIN Amumu

Ataki Amumu obniżają odporność na magię o 15 / 20 / 25 na okres 3 sekund. Umiejętność nie kumuluje się, lecz odświeża z każdym atakiem.

  • Olaf_MIN Olafie

Olaf zyskuje 1% premii do prędkości ataku za każdy 1% brakującego zdrowia.

  • Fizz_MIN Fizzie

Zręczność Fizza pozwala mu przenikać przez jednostki i otrzymywać mniej obrażeń fizycznych 4 / 6 / 8 / 10 / 12 / 14 od ataków podstawowych.

Co z nimi nie tak? Są dość… nijakie. To czyste zmiany statystyk, które naprawdę trudno odczuć w grze – co szczególnie daje się we znaki w późniejszych etapach rozgrywki (zwłaszcza jeśli chodzi o Fiddle’a i Amumu – wróg zbuduje nieco odporności na magię i pozamiatane).

Z pomocą przychodzi niezawodny Meddler:

Co do Fiddlesticks_MIN Fiddlesticksa, na pewno nieco się nim zajmiemy, nie wymaga on wielu dodatków do gameplayu czy ciekawszego bądź zdrowszego stylu gry.

Amumu_MIN Amumu to również świetna baza do poprawek, mimo że brak mu nieco ciekawszego gameplayu (opiera się on na aplikowaniu autoataków, na tym skupi się team).

Kłóciłbym się, jeśli chodzi o pasyw Olaf_MIN Olafa, stwarza on świetne możliwości zarówno dla niego, jak i jego wrogów, a także daje duży wybór przedmiotów.

Z kolei pasyw Fizz_MIN Fizza nie jest szczególnie inspirujący, jednak znacząco mu pomaga w grze na linii. Mogę sobie wyobrazić kilka zmian, jednak nie sądzę, by sprawdziły się tak dobrze, jak np. w przypadku Fiddle’a.

Zatem – czekamy na zmiany Fiddle’a i Amumu!

Źródło

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]