Niedocenieni i zapomniani... Czy ktoś wreszcie zainteresuje się tymi postaciami, a właściwie - ich pasywami?
Mowa oczywiście o:
Fiddlesticksie
Zadanie przez Fiddlesticka obrażeń magicznych lub użycie Postrachu na przeciwnikach zmniejsza ich odporność na magię o 10 na 3 sekundy.
Amumu
Ataki Amumu obniżają odporność na magię o 15 / 20 / 25 na okres 3 sekund. Umiejętność nie kumuluje się, lecz odświeża z każdym atakiem.
Olafie
Olaf zyskuje 1% premii do prędkości ataku za każdy 1% brakującego zdrowia.
Fizzie
Zręczność Fizza pozwala mu przenikać przez jednostki i otrzymywać mniej obrażeń fizycznych 4 / 6 / 8 / 10 / 12 / 14 od ataków podstawowych.
Co z nimi nie tak? Są dość… nijakie. To czyste zmiany statystyk, które naprawdę trudno odczuć w grze – co szczególnie daje się we znaki w późniejszych etapach rozgrywki (zwłaszcza jeśli chodzi o Fiddle’a i Amumu – wróg zbuduje nieco odporności na magię i pozamiatane).
Z pomocą przychodzi niezawodny Meddler:
Co do Fiddlesticksa, na pewno nieco się nim zajmiemy, nie wymaga on wielu dodatków do gameplayu czy ciekawszego bądź zdrowszego stylu gry.
Amumu to również świetna baza do poprawek, mimo że brak mu nieco ciekawszego gameplayu (opiera się on na aplikowaniu autoataków, na tym skupi się team).
Kłóciłbym się, jeśli chodzi o pasyw Olafa, stwarza on świetne możliwości zarówno dla niego, jak i jego wrogów, a także daje duży wybór przedmiotów.
Z kolei pasyw Fizza nie jest szczególnie inspirujący, jednak znacząco mu pomaga w grze na linii. Mogę sobie wyobrazić kilka zmian, jednak nie sądzę, by sprawdziły się tak dobrze, jak np. w przypadku Fiddle’a.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies