Oto zmiany z PBE:
Taliyah
- przyrost many zmniejszony do 50 z 60
- bazowa regeneracja many zmniejszona do 1.2 z 1.4
- przyrost regeneracji many zmniejszony do .16 z .17
- Threaded Volley [Q]
- nie zadaje już 50% więcej obrażeń minionom
- Unraveled Earth [E]
- obrażenia pułapki zmniejszone do 80/100/120/140/160 z 80/105/130/155/180
DanielZKlein (ZenonTheStoic) wyjaśnił:
Wygląda na to, że Taliyah będzie główną postacią pick/ban w profesjonalnych rozgrywkach. 6.18 to patch, na którym zostaną rozegrane Mistrzostwa Świata, więc chcemy ją nieco dostosować. Do tej pory widzieliśmy, że była ona w 100% pickowana/banowana przez ekspertów, a nawet wybierana przez nieekspertów (wybacz, Huhi). Nie chcemy, żeby dyktowała ona metę Worldsów na midzie.
Rioter stwierdził również, że Tkaczka Skał jest w stanie sobie poradzić praktycznie z każdym i może zroamować praktycznie każdego. Dlatego też zmniejszono jej obrażenia przeciwko stworom, ponieważ Twoja demonstrowana siła – zgodnie ze słowami DanielaZKleina – odpowiada temu, jak skalujesz swoje poczucie mocy, a ostatecznie wcale nie sprawia, że jesteś słabszy w stosunku do bohaterów.
Nerf E powinien uderzyć jedynie w mid game, gdzie Taliyah ma po prostu zbyt duży potencjał do usuwania wrogów. Nie jestem pewien, czy ta zmiana jest konieczna, ale nie sądzę, żeby bardzo zmieniła losy gry.
A co ze zmianami związanymi z maną?
Byłem zbyt łaskawy, gdy dawałem jej największą regenerację many i najwyższą bazową manę w grze.
Co ciekawe, Rioter zapowiedział również, że chciałby zbuffować late game Taliyah, gdyż jego zdaniem obecnie ona nieco odpada w tej fazie gry. Na pewno jednak nie nastąpi to w patchu 6.18.
Podsumowując więc – twórcy chcą przelać nieco mocy Taliyah z mid game do late game.