r.

League of Legends old good times … czyli retrospekcja

Niedługo minie 5 lat (27 października) od oficjalnego wydania League of Legends. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was specjalny artykuł, w którym będziecie mogli sobie przypomnieć mechaniki, bohaterów oraz przedmioty usunięte z Ligi jak również zajrzeć kilka lat wstecz na Summoner's Rift.

  • Zachęcam również do przeczytania podobnego artykułu o sezonie czwartym: klik!
  • Zachęcam również do przeczytania podobnego artykułu o sezonie trzecim: klik!

Mechaniki

20. Deniujący Gankplank

Deniowanie, to zabijanie sojuszniczego miniona zanim przeciwnik zdąży go wykończyć, a dzięki temu dostać doświadczenie i złoto. Gankplank był jedyną postacią w League of Legends potrafiącą to robić. RIOT zdecydował się jednak zmienić Raise Moral ( E ) do obecnego stanu.

 

19. Stackowanie Sunfire Cape

Sunfire Cape było można kiedyś stackować. Nierzadko widywało się, jak połowa graczy kupowała co najmniej 2 pelerynki. A wyobraźcie sobie gdy jakiś bohater potrafił być niewidzialny.

 

18. Tarcza Morgany OP

Tarcza Morgany potrafiła kiedyś działać zupełnie jak Cleanse, dodatkowo chroniąc cel przed następnymi CC. OP ?

17. Dużo krzaków 

Kiedyś krzaki wyglądały trochę inaczej i było ich znacznie więcej. Patrzcie:

 

16. Ezreal potrafił leczyć.

Tak jest, Ezreal kiedyś w swoim Essence Flux ( W ) potrafił leczyć wszystkich sojuszniczych bohaterów. OP?

 

15. Innervating Locket

Jeśli nie mieliście okazji zagrać z tym przedmiotem, to nie mieliście także okazji spotkać niezwyciężonego Udyra. Każda użyta umiejętność zapewniała regenerację życia i many. RIOT zdecydował się usunąć ten przedmiot.

 

14. Twisted Fate – niepojęte

Czy ktoś naprawdę myślał, że to dobry pomysł ? Weźmy Summoner Spell, wzmocnijmy go i pozwólmy używać od 1 poziomu. Zmora Bety …

 

13. Spalanie many

Tak, to było możliwe w League of Legends. Dawniej, Wits End zamiast dodatkowego MR spalał za uderzeniem 40 many celu. Zamiast sprawiać problemy magom, jak w założeniu, było to prawdziwą zmorą tanków, którzy many nie mieli zbyt dużo.

12. Flash

Mówicie, że teraz Flash jest przegięty ? To co powiecie na Flash ze zwiększonym zasięgiem i przedłużający skillshoty

 

11. Stackowanie przedmiotów Gold per 10

Niżej macie filmik Pros vs RIOT. Zobaczcie na Gold per 10 przedmioty u Prosów. Gdzie ta Poppy z kilkoma Philosopher Stones czy Jarvan z Hearts of Gold : _

 

10. Aegis of the Legion

Aegis2

Aegis był i jest solidnym wyborem na każdą linię (w szczególności top, jungle i support). Ale był taki okres w Lidze, w którym Aegis dostarczał buffy też minionom – i były one (buffy) silniejsze niż są w chwili obecnej! Pomyślcie, że bot mógł zrushować Aegisa w 10-15 minucie. Spróbuj coś zrobić kiedy miniony są tak tankowate jak Ty!

9. Zhonya’s Ring

Zhonyas-Ring

W burzliwych, dawnych czasach, przedmiotów dla postaci AP było bardzo mało. Każdy albo stackował Dorany, albo budował Rod of Ages i Zhonya’s Ring. Tak, Ring. Było to połączenie Rabadona oraz obecnej Zhonya’s Hourglass. Riot postanowił więc podzielić go na 2 osobne przedmioty.

8. AP Ryze

Kiedyś Ryze posiadał solidne przeliczniki AP – był postrachem do czasu, kiedy Riot postanowił przerobić jego przeliczniki z AP na manę (wcześniej jedynie Q miało przelicznik zarówno z AP jak i z max. many). Wyobrażacie sobie takiego Rajza wbiegającego ze swoim chorym burstem. A jego ultimate dalej zapewniał AoE damage…

 

7. Nidalee i Corki – czyli jak niszczyć wardy like a boss

Pułapki Nidalee pokazują ukryte jednostki, prawda? Kiedyś pokazywały też wardy! Po co Ci pink ward skoro masz Nidalee?! corki A Corki? Tak, Corki też był w stanie wykonać ten trick. (Po co Ci support skoro masz Corkiego? Chociaż…)

6. Creepy junglera

Przez pierwsze kilka minut byliśmy w stanie zobaczyć CS juglera – określić jego pozycję było bardzo łatwo! Robi buffa – musi zabić 3 moby. CS nie wzrasta? Idzie na gank. JungleCSPrzy okazji – uczcijmy HoGa minutą ciszy…

5. D-D-Dodguj, Jax! – RNG?!

RNG – Random Number Generation – czyli losowanie losowej liczby – najczęściej 0 lub 1. Tak było z dodgem (unikiem) i krytami. Wszystko niestety zależało od szczęścia – zarówno Twojego jak i przeciwnika. Poniżej – RNG at its finest!

 

4. Stare Summonerki!

Pamiętacie Promote? Wiecie dlaczego został usunięty? Otóż, dopiero co wypuszczony Promoe okazał się broken – wzmacniał miniona aż za bardzo! Poniżej przykład:

Kolejny na celowniku to FORTIFY. Niewielu kojarzy – Fortify zwiększał Attack Speed wieży i czynił ją niezniszczalną na krótki okres czasu. Oto filmik przedstawiający jak wygrać mecz z Fortify:

Kolejne to Rally – SS przywoływające warda zwiększającego AD (aura) oraz będącego celem dla turretów. Oto jak zniszczyć wieżę przed pierwszą minutą – Teleport + Rally OP!

 Stifle I pozostałe – Stifle. WTF STIFLE?! Stifle silencowało wskazanego wrogiego championa i zabierało mu buffy.

Observer Observer – używany jedynie przez devów, to SS pokazujący teren mapy zasłonięty przez Fog of War podczas komentowania turnieju.

3. Stackowanie Spellvampu!

Oj, tak… kiedyś revolvery i gunblade’y się stackowały dając chore ilości spellvampu. Z wakacji na Summoner’s Rift pozdrawiają: Jax, Vlad, Akali, Rumble, Katarina i Mordekaiser! Jax vs Reszta Świata! 

Hextech Revolver: 10% -> 15% -> 20% -> Unique passive -> 15% -> 12% Hextech Gunblade: 12% -> 13% -> 15% -> 20% -> 25% -> 20% + Unique passive Unikalne pasywy się nie stackują! Można więc było się zaopatrzeć w 5 Revolverów lub 4 Gunblade’y = 100% spellvampu. A można było i więcej!

2. Wriggle’s Lantern

Wriggles1 Wiecie, że pasyw (15 % szansy na 500 dmg minionowi) odpalał lifesteal?! Masz 14% lifestealu = leczysz się za minimum 70. Chore?! Jasne, że tak

1. Wygląd gry kilka lat temu

Powspominajmy, ach! Przedstawiam Wam kilka Screenshotów z dawnego LoLa oraz gameplay

01 - RIiJN 02 - WML44 03 - k90m2 04 - Wgmz4 05 - OuIu3 06 - I4jZl 07 - bVg6E 08 - IdWxh 09 - 2hMHs 10 - z2vCH 11 - h6G73 12 - nCvzi 13 - GLtBp 14 - BhkiN 15 - 6lK8n 16 - JGNBN 17 - PUOFm
 

Usunięte przedmioty

Ancient Pocket Watch

Ancient_Pocket_Watch_przedmiot

+5 prędkości ruchu

Unikalne Użycie: Teleportuje Twojego bohatera do danego celu (120 sekund odnowienia)


Bag of Tea

Bag_of_Tea_przedmiot

Przywraca 400 zdrowia oraz 200 many w ciągu 10 sekund. Można użyć jedynie po zdobyciu zabójstwa na wrogim bohaterze.


Breathstealer

Breathstealer_przedmiot

+95 mocy umiejętności

+70 pancerza

Unikalne Bierne: +15% skrócenia czasu odnowienia

Unikalne Aktywne: zmniejsza moc umiejętności oraz atak wrogiego bohatera o 70% na 2 sekundy (90 sekund CD)


Błogosławieństwo Priscilli

Błogosławieństwo_Priscilli_przedmiot

+25 regeneracji zdrowia

Unikalne Bierne: 15% szybsze przejmowanie punktów

Unikalne Aktywne: +30% prędkości ruchu na 2 sekundy (60 sek. odnowienia)


Całun Duszy

Całun_Duszy_przedmiot

+520 zdrowia

Unikalna Aura: Bohaterowie w pobliżu otrzymują +10% skrócenie czasu odnowienia i +12 regeneracji many (Zasięg: 1200)


Cud Eleisy

Cud_Eleisy_przedmiot

+10 regeneracji zdrowia

+15 regeneracji many

Unikalne: Czas odnowienia dla Czystości, Jasnowidzenia i Uzdrowienia ulega skróceniu o 30%.

Unikalne: Jeśli posiadając ten przedmiot, zdobędziesz 3 poziomy, wszystkie efekty tego przedmiotu zostaną ci dodane na stałe, a przedmiot zostanie zużyty.


Eliksir Wyroczni

Eliksir_Wyroczni_przedmiot

Daje bohaterowi zdolność wykrywania niewidzialnych jednostek przez maksymalnie 4 min.


Eliksir Zręczności

Eliksir_Zręczności_przedmiot

+12-22% prędkości ataku w zależności od poziomu bohatera oraz 8% trafień krytycznych na 4 minuty.


Emblemat Bohaterstwa

Emblemat_Bohaterstwa_przedmiot

+10 pancerza

Unikalne: Pobliscy sojusznicy otrzymują +7 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sek.


Jonowa Iskra

Jonowa_Iskra_przedmiot

+50% prędkości ataku

+250 zdrowia

Unikalne: Co cztery podstawowe ataki uwalnia łańcuch błyskawic zadając 125 obrażeń magicznych 4 celom. Cele nie mogą być trafione dwukrotnie tą samą błyskawicą (Zasięg 400).


Kamień Filozoficzny

Kamień_Filozoficzny_przedmiot

+7 regeneracji zdrowia +9 regeneracji many

Unikalne: +5 sztuk złota co 10 sek


Krwawe Szpony Kitae

Krwawe_Szpony_Kitae_przedmiot

+30 obrażeń ataku +40% prędkości ataku

Unikalne: Podstawowe ataki przy trafieniu zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe 2,5% maksymalnego poziomu zdrowia celu


Krwawe Szpony Madreda

Krwawe_Szpony_Madreda_przedmiot

+25 pancerza +40 obrażeń ataku +40% prędkości ataku

Unikalne: Twoje podstawowe ataki zadają dodatkowo obrażenia magiczne równe 4% maksymalnego zdrowia celu (maksymalne 120 przeciw potworom).


Lewiatan

Lewiatan_przedmiot

+180 zdrowie

Unikalne: Twój bohater otrzymuje 32 punktów zdrowia za każdy ładunek. Otrzymujesz 2 ładunki za zabicie lub 1 ładunek za asystę (maks. 20 ładunków). Gdy umierasz, tracisz jedną trzecią ładunków. Przy 20 ładunkach otrzymujesz o 15% mniej obrażeń.


Magiczna Helisa

Magiczna_Helisa_przedmiot

+400 zdrowia +300 many +10% skrócenie czasu odnowienia

Unikalne: Zużywanie many leczy cię z 30% wydanej many.


Manipulator Many

Manipulator_Many_przedmiot Unikalne: Unikalne – Zakrzywienie Many:: Pobliscy sojusznicy otrzymują +5 pkt. regeneracji many co 5 sek.


Marksman’s Rifle

Marksman's_Rifle_przedmiot

+35 obrażeń ataku +20% szans na trafienie krytyczne

25% szans na atak, aby osłonić cel z twojego zespołu, uniemożliwiając im uniku i zmniejsza pancerz o 20 na 4 sekundy.


Marzenie Shurelyi

Marzenie_Shurelyi_przedmiot

+250 zdrowia +10 regeneracji zdrowia +10 regeneracji many +10% skrócenia czasu odnowienia

Unikalne: Pobliscy sojusznicy otrzymują premię 40% do prędkości ruchu na 3 sekundy (zasięg: 600)


Naszyjnik Meki

Naszyjnik_Meki_przedmiot

+7 regeneracji many


Naszyjnik Odnowienia

Naszyjnik_Odnowienia_przedmiot

+15 regeneracji zdrowia


Odłamek Prawdziwego Lodu

Odłamek_Prawdziwego_Lodu_przedmiot

+45 mocy umiejętności

Bierne  Unikalne – Szczęśliwy Cień:: Otrzymujesz dodatkowe 4 sztuki złota na 10 sekund. Aura Unikalne – Zakrzywienie Many:: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują +5 regeneracji many. Aktywne  Unikalne -Otacza sojuszniczego bohatera zamiecią śnieżną która przez 4 sekundy zmniejsza prędkość ruchu pobliskich wrogów o 30%. (60 sekund czasu odnowienia)


Oponn Razor

Oponn_Razor_przedmiot

+15% kradzieży życia +40% prędkości ataku

Unikalne: 30% szans na trafienie do procentowego osłabienia, które zwiększa obrażenia przez bohatera na wroga poprzez zmniejszenie odporności na magię o 8 w czasie 8 sekund. Efekt ten kumuluje się do 6 razy.


Oracle’s Hood

Oracle's_Hood_przedmiot

+500 many +25% szans na trafienie krytyczne

Unikalne: Twoje magiczne obrażenia mają szanse (bazując na szansie na trafienie krytyczne) zadać dodatkowe 25% nieuchronnych obrażeń.


Pendant of Zephiris

Pendant_of_Zephiris_przedmiot Unikalne: Pobliscy sojusznicy bohaterowie otrzymują +25 pancerza i +30 odporności na magię.


Pierścien Sage’a

Pierścień_Sage'a_przedmiot

+500 many


Pierścień Zhonyi

Pierścień_Zhonyi_przedmiot

+120 AP

Unikalne: Zwiększa moc umiejętności o 25% Unikalne – Znieruchomienie: Umieszcza twojego bohatera w zawieszeniu na 2 sek., czyniąc go niewrażliwym na wszystkie ataki, ale jednocześnie uniemożliwiając mu działanie (90 sek. odnowienia)


Płaszcz i Szpada

Płaszcz_i_Szpada_przedmiot

+20% prędkości ataku +20% szans na trafienie krytyczne

Unikalne – Nieustępliwość:: Skraca czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, przestraszeń, uciszeń, oślepień oraz unieruchomień o 35%.


Rejuvenation Potion

Rejuvenation_Potion_przedmiot Przywraca 175 pkt. zdrowia i 150 pkt. many.


Renewal Tunic

Renewal_Tunic_przedmiot

+24 pancerza +10 regeneracji zdrowia

Unikalne:: Po otrzymaniu obrażeń, odnawia 20 pkt. zdrowia w ciągu 5 sekund, nie kumuluje się.


Runegorger

Runegorger_przedmiot

+50 obrażeń ataku +40 odporności na magię +16% kradzieży życia

Unikalne:: Po otrzymaniu obrażeń magicznych otrzymujesz dodatkowe obrażenia ataku na 8 sekund. Dodatkowo można otrzymać 50 obrażeń ataku i 50 odporności na magię po pochłonięciu 800 obrażeń magicznych.


Runiczny Bastion

Runiczny_Bastion_przedmiot

+300 zdrowia +20 pancerza +30 odporności na magię

Unikalne – Legion:: Pobliscy sojusznicy otrzymują +10 pkt. pancerza, +25 pkt. odporności na magię oraz +10 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sek. Ten efekt jest o 50% silniejszy dla sojuszniczych stworów.


Serce ze Złota

Renewal_Tunic_przedmiot

+200 Zdrowia

Unikalne:: Otrzymujesz +5 sztuk złota na 10 sekund.


Siła Natury

Force_of_Nature_item

+40 regeneracji zdrowia +76 odporności na magię +8% prędkości ruchu

Unikalne:: Zyskujesz regenerację zdrowia równą 1.75% maksymalnego zdrowia.


Spellbreaker

Spellbreaker_przedmiot

+40 obrażeń ataku +25 odporności na magię +20% szans na trafienie krytyczne Tylko dla walczących w zwarciu

Unikalne – Linia Życia:: W sytuacji − w której twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% zdrowia − na 5 sek. otrzymasz tarczę, która pochłonie 400 pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia). Unikalne – Nieustępliwość:: Czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, oślepień i unieruchomień ulega skróceniu o 35%.


Szczęśliwy Sztylet Kage’a

Szczęśliwy_Sztylet_Kage'a_przedmiot

+25 mocy umiejętności

Unikalne – Szczęśliwy Cień:: +4 sztuki złota co 10 sek.


The Rose’s Pride

The_Rose's_Pride_przedmiot

+52 mocy umiejętności +64 pancerza

Unikalne:: Osłania twojego bohatera pochłaniając następne 200 punktów obrażeń (+150% mocy umiejętności) w ciągu 4 sekund. (45 sekund odnowienia)


Unerwiający Medalion

Unerwiający_Medalion_przedmiot

+430 zdrowia +450 many

Unikalne:: +10% skrócenie czasu odnowienia. Unikalne:: Kiedy używasz umiejętności, regenerujesz 50 pkt. zdrowia i 20 pkt. many przez 2 sekundy. Ten efekt ma 3 sekundy odnowienia. Aura Unikalne:: Najbliżsi sojusznicy otrzymują 20 regeneracji zdrowia/5 sek. i 9 regeneracji many/5 sek.


Wizard’s Regalia

Wizard's_Regalia_przedmiot

+25 mocy umiejętności +54 pancerzaa

Unikalne:: +25 mocy umiejętności, +60 pancerza Unikalne:: Kiedy otrzymasz obrażenia od wroga otrzymujesz -0.4 sekund czasu odnowienia i przywraca 20 pkt. many (może się zdarzyć tylko jednorazowo lub dwukrotnie)


Yordle Stompers

Yordle_Stompers_przedmiot

Unikalne:: Przemieszcza twojego bohatera na dane miejsce (240 sekund odnowienia).


Zaraza

Zaraza_przedmiot

+45% prędkości ataku +25 mocy umiejętności

Unikalne:: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 15 (+10% mocy umiejętności) pkt. przy trafieniu. Unikalne:: Twoje podstawowe ataki zmniejszają na 4 sek. odporność na magię o 8 (efekt ten kumuluje się do 7 razy) przy trafieniu.

Usunięte umiejętności

Alistar

Alistar

Ferocious Howl – Dzikie Wycie – (aktywnie) – Alistar wyje pełen furii, wyłączając wszystkie unieruchamiające efekty i stając się odpornym na umiejętności.

Colossal Strength – Kolosalna Siła – (pasywnie) – Ogromne wymiary Alistara dodają mu dodatkowe punkty życia.
Colossal Strength – Kolosalna Siła – (pasywnie) – Alistar zadaje dodatkowe 20/40/60% obrażeń wieżom.

 


Annie

Annie

Ghastly Shield – Upiorna Tarcza – (aktywnie) – Widmowi obrońcy Annie chronią ją przed krzywdą.


Ashe

Ashe

Plentiful Bounty – Obfita Hojność – (pasywnie) – Za każdym razem, gdy Ashe zabije jednostkę, dostaje trochę dodatkowego złota.


FiddleSticks

Fiddlesticks

Feamonger – Sprzedawca Strachu – (aktywnie) – Fiddlesticks nasyła czarną magię na przeciwnika i kradnie jego zdrowie, oddając je sobie.

Paranoia – Paranoja – (pasywnie) – Fiddlesticks jest tak straszny, że może wywołać strach u przeciwników, powodując, że nie trafiają oni swoimi atakami. Przeciwnicy w aurze umiejętności, mają szansę na nie trafienie atakiem. Działa na stworach i wieżach.


Jax

Jax

Weapon Mastery – Mistrzostwo Broni – (pasywnie) – Jax dostaje dodatkowe 15% obrażeń od ataku ze swoich przedmiotów.


Karma

Karma

Inner Flame – Wewnętrzny Płomień – (pasywnie) – Karma dostaje dodatkową moc umiejętności w zależności ile % zdrowia jej brakuje.

Heavenly Wave – Niebiańska Fala – (aktywnie) – Karma wysyła ukryte ostrza ze swoich wachlarzy, zadając magiczne obrażenia wrogom znajdującym się przed nią. Bonus Mantry: Leczenie sojuszników zależnie od ich brakującego zdrowia.

Spirit Bond – Więź Duszy – (aktywnie) – Karma tworzy promień światła pomiędzy nią, a przeciwnikiem lub sojusznikiem. Sojusznicy są przyspieszeni, a wrogowie spowolnieni, otrzymujący obrażenia. Każdy kto przejdzie przez promień, zostanie spowolniony/przyspieszony. Bonus Mantry: Karma zwiększa moc promienia, zwiększając przy tym także bonus do spowolnienia bądź przyspieszenia.

Soul Shield – Tarcza Duszy – (aktywnie) – Karma przywołuje tarczę, absorbującą nadchodzące obrażenia. Bonus Mantry: Tarcza zadaje obrażenia wokół jej działania.


Katarina

Katarina

Killer Instincts – Instynkt Zabójcy – (pasywnie) – Umiejętności Katariny, oraz jej zwykłe ataki zadają 8/12/16/20/24 dodatkowych obrażeń przy trafieniu.

Killer Instincts – Instynkt Zabójcy – (aktywnie) – Następna zwykła umiejętność Katariny ma dodatkowy efekt. Skaczące Ostrze: Zadaje pełne obrażenia każdemu celowi i aplikuje 50% redukcji leczenia na 5 sekund. Shunpo: Katarina blokuje 15/20/25/30/35% obrażeń otrzymanych od przeciwników na 3 sekundy.


Ryze

Ryze

Mana Leech – Wyssanie Many – (pasywnie) – Przy włączeniu, zwiększa maksymalną manę Ryze’a oraz jego ataki zadają magiczne obrażenia.

Desperate Power – Rozpaczliwa Moc – (pasywnie) – Gdy Ryze ma mało życia, jego moc umiejętności jest zwiększona.


Sejuani

Sejuani

Frost – Mróz – (pasywnie) – Zwykłe ataki Sejuani nakładają na cel mróz, spowalniający przeciwników o 10% na 3 sekundy.


Teemo

Teemo

Eagle Eye – Orle Oko – (pasywnie) – Teemo może widzieć rzeczy w oddali. Jego zasięg widzenia jest zwiększony.

Trailblazer – Twórca Ścieżek – (pasywnie) – Teemo pozostawia ścieżkę, gdy się porusza, która odkrywa mapę i przyspiesza sojuszników.


Tristana

Tristana

Draw a Bead – Narysuj Koralik – (aktywnie) – Tristana celuje z precyzją, zwiększając jej zasięg, ale zmniejszając prędkość ataku.


Tryndamere

Tryndamere

Mighty Cleave – Potężne Cięcie – (aktywnie) – Tryndamere macha mieczem, zadając obrażenia oraz spowalniając pobliskich przeciwników.


TwistedFate

Twisted Fate

Second Sight – Drugi Wzrok – (pasywnie) – Twisted Fate zwiększa szansę na trafienie krytyczne wszystkich sojuszników o 3/4/5%.

Seal Fate – Pieczęć Losu – (aktywnie) – Twisted Fate odkrywa przeklęty los przeciwnika. Dany przeciwnik otrzymuje obrażenia do czasu zdjęcia klątwy, lub zabicia jednostki.

Seal Fate – Pieczęć Losu – (aktywnie) – Twisted Fate wyciąga mocarną kartę ze swojej talii, zadając obrażenia oraz uciszając trafionego przeciwnika.

Gate – Brama – (aktywnie) – Twisted Fate ładuje umiejętność, po czym teleportuje się do danej lokacji.


Twitch

Twitch

Clobber – Mocne Uderzenie – brak informacji.

Debilating Poison – Osłabiająca Trucizna – (aktywnie) – Spowalnia pobliskich przeciwników o 30%, plus 6% za każdy stack zabójczego jadu. Spowolnienie przeciwnika, po czym nakładanie zabójczego jadu na niego, zwiększa spowolnienie.


Veigar

Veigar

Entropy – Entropia – (pasywnie) – Veigar kradnie 20% mocy umiejętności każdego przeciwnika w okolicy. Moc umiejętności skradziona od jednego celu, nie może przewyższyć ponad pięciokrotnie poziomu Veigara.


Warwick

Warwick

Pounce – Pazur – brak informacji.

Fury Stance – Pozycja Furii – brak informacji.


Zilean

Zilean

Recall – Powrót – (aktywnie) – Zilean przywołuje energię, odnawiającą umiejętność sojusznika.

Time Twister – Zaginacz Czasu – (aktywnie) – Zilean wypuszcza moc, działającą na dany obszar, która oszałamia wszystkich w obszarze działania na sekundę co 2.5 sekundy, zadając obrażenia.