League of Legends r.

Kled – przeliczniki

Znamy już umiejętności nowej postaci. Ale jakie będą jej możliwości? Oto przeliczniki!

Zobacz też:


Kled z Skaarlem

  • Bazowe HP: 400
  • Przyrost HP na poziom: 65
  • Bazowy pancerz: 26
  • Przyrost pancerza na poziom: 4
  • Bazowa odporność na magię: 32.1
  • Przyrost odporności na magię co poziom: 1.25
  • Bazowa regeneracja życia na sekundę: 1.2
  • Przyrost bazowej regeneracji życia co poziom na sekundę: 0.15
  • Bazowe AD: 55
  • Przyrost AD na poziom: 3
  • Zasięg ataku: 125
  • Prędkość ruchu 345

Kled bez Skaarla

  • Wszystko to samo oprócz HP, zasięgu ataku i prędkości
  • Bazowe HP: 340
  • Przyrost HP co poziom: 70
  • Zasięg ataku: 250
  • Prędkość ruchu 285

Skaarl the Cowardly Lizard [Bierna]

  • Ze Skaarlem: Skaarl dostaje obrażenia zamiast Kleda. Kiedy życie Skaarla zniknie Kled z niego zeskakuje. Bonusowe HP działa tylko na Skaarla
  • Bez Skaarla: Umiejętności Kleda się zmieniają. Zyskuje on 100 prędkości ruchu, gdy podąża w w stronę wrogów, jednak zadaje jedynie 80% obrażeń ze swoich ataków
  • Ataki Kleda ładują odwagę Skaarla. Gdy osiągnie on 100 odwagi Kled przyzwie Skaarla z 50% HP. Odwaga ładuje się przez zabijanie wrogów oraz atakowanie przeciwników, budowli oraz epickich potworów

Beartrap on a Rope [Q ze Skaarlem]

  • Cooldown: 9/8.5/8/7.5/7 sekund
  • Kled strzela pułapką zadającą 25/50/75/100/125 (+0.6 bonusowego AD) jako obrażenia fizyczne i przyczepia się do pierwszego napotkanego wroga lub dużego potwora. Umiejętność zadaje 150% obrażeń w miniony przez które przeleci
  • Jeśli pułapka będzie przyczepiona do wroga przez okres 1.75 sekundy zada mu dodatkowe 50/100/150/200/250 (+1.2 Bonusowego AD) obrażeń fizycznych i przyciągnie go do siebie, aby następnie spowolnić go o 40/45/50/55/60% na okres 1.5 sekundy

Pocket Pistol [Q bez Skaarla]

  • Cooldown: Co 20 sekund dostajemy 1 nabój (spada ten czas z poziomem). Maksymalnie możemy posiadać 2 naboje. A ich cooldown to 3 sekundy
  • Kled strzela z broni i jest odrzucony w tył. Wrogowie otrzymują 30/45/60/75/90 (+0.8 bonusowego AD) fizycznych obrażeń. Dodatkowo obrażenia mogą wzrosnąć o 20% za każdy trafienie odłamkiem z broni (coś jak Graves)

Violent Tendencies [W]

  • Cooldown: 14/12.5/11/9.5/8
  • Biernie: Gdy Kled atakuje wpada w szał zyskując 150% prędkości ataku na 4 ataki lub 4 sekundy. Gdy to zrobi umiejętność będzie miała cooldown
  • Aktywnie: Czwarte uderzenie zada dodatkowe 20/30/40/50/60 obrażeń fizycznych + 4/5/6/7/8% (+5% za 100 bonusowego AD) obrażeń fizycznych na podstawie maksymalnego HP wroga

Jousting [E tylko ze Skaarlem]

  • Cooldown: 14/13/12/11/10
  • Kled dashuje i zadaje 20/45/70/95/120 (+60% bonusowego AD) jako obrażenia fizyczne wszystkim wrogom na swojej ścieżce. Jeśli trafimy dużego potwora lub wroga zyskamy 50% prędkości ruchu na 1 sekundę i będziemy mogli reaktywować umiejętność, aby ponownie doskoczyć do celu i zadać ponowne obrażenia

CHAAAAAAAARGE [R tylko ze Skaarlem]

  • Cooldown 160/140/120
  • Zasięg: 5000
  • Kled szarżuje do wybranej lokacji zostawiając za sobą ścieżkę, która zwiększa prędkość ruchu współtowarzyszom. Kled zyskuje tarczę, która rośnie z czasem do maksymalnej wartości 200/300/400 (+3.0 bonusowego AD) i trwa nawet 2 sekundy po zakończeniu umiejętności. Skaarl uderza pierwszego napotkanego wroga zadając mu 12/15/18% (+12% za każde 100 AD) obrażeń fizycznych na podstawie jego maksymalnego HP. Im dłużej trwa szarża tym większe obrażenia

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]