r.

Kilka słów o reworkach

W przedsezonie czeka nas wiele reworków. Kim zajmie się Riot, a kogo zostawi w spokoju?

Zacznijmy od kwestii strzelców i ich planowanego dużego reworku. W tym temacie wypowiedział się Meddler:

“Nie będziemy zmieniać każdego ADC tylko po to, żeby sprostać oczekiwaniom. Będziemy pracować nad wieloma z nich, ale niektórzy w ogóle nie zostaną przez nas dotknięci, może poza prawdopodobnymi zmianami statystyk i liczb.”

 

Jeden z użytkowników zapytał również o Kog’Mawa. Na jego pytanie odpowiedział RiotRepertoir:

“W niewielkim zakresie dokonam kilku zmian Koga podczas pracy nad strzelcami.”

 

kog_mawww_fa_by_silverfox5213-d83662e

 

Pojawiła się także kwestia zmian Tarica, który również czeka na swój update. Ten sam Rioter stwierdził:

“Nie zaczęliśmy jeszcze pracy nad nowym VO Tarica. Chcemy jednak utrzymać go w jego zabawnej/czarującej konwencji, ale nie zamierzamy również zrobić z niego żartu. W kwestii jego specyficzności, rozmawialiśmy nad zachowaniem jej lub stworzeniem nowego konceptu, który jednak stanowiłby pewien hołd dla niej.”

 

Ktoś spytał także o Olafa. Tutaj znowu ciekawość zaspokoił Meddler:

Nie mamy obecnie żadnych planów do Olafa, wydaje się on być na razie w dobrym punkcie (choć osobiście uważam, że nowe itemy dla Juggernautów mogą być nieco za silne na nim). Zwrócę jednak uwagę na to, że decyzja o nowej skórce i darmowych rotacjach nie jest czynnikiem branym pod uwagę, gdy zastanawiamy się, który bohater wymaga naszej pracy.”

Pozostaje nam zatem się modlić o to, by zmiany nie wyszły na gorsze. Bądźmy jednak  dobrej myśli!

 

maxresdefault

 

Na asku FeralPony‘ego pojawił się również temat Irelii. Pytający zarzacił, że koncept telekinetycznych ostrzy jest naprawdę świetny, ale jej obecne umiejętności raczej do niego nie pasują. Zapytał, czy Riot ma jakieś plany w tej kwestii. Uzyskał następującą odpowiedź:

“Zgodzę się, że mamy ogromną przestrzeń tematyczną, do której Irelia obecnie nie pasuje. Trudno jednak o rework na wielką skalę z uwagi na jego priorytet. Zawsze też ponosimy koszt, gdy zmieniamy umiejętności do tej pory lubiane przez graczy. Zyski w tym wypadku wydają się raczej niewielkie, a wywołany nimi chaos – dość duży, więc nie robiłbym nic szczególnego z tego jednego powodu. Gdybyśmy mieli inne cele, na których również moglibyśmy się skupić, wtedy miałoby to faktycznie sens.”

 

Źródła: