Jak zawsze, wraz z nowym bohaterem proponujemy Wam ciekawy film z prezentacją umiejętności oraz szczegółowy opis umiejętności.
Zobacz też:
- Link do PBE: klik!
- Rework Shena – przeliczniki i omówienie: klik!
- Warsztat Hextech i Łupy – omówienie: klik!
Jhin przeliczniki
- Bazowe statystyki
- Zasięg: 550
- AD: 53
- AD na poziom: 4
- HP: 540
- HP na poziom: 85
- Mana: 300
- Mana na poziom: 50
- Regeneracja HP: 1.1
- Regeneracja HP na poziom: 0.1
- Regeneracja Many: 1.2
- Regeneracja Many na poziom: 0.16
- Pancerz: 20
- Przyrost pancerza na poziom: 3.5
- Odporność na magię: 30
- Przyrost odporności na magię na poziom: 0
- Whisper [Bierna]
- Jhin nie może przekroczyć (0.64 + 3 % na poziom) prędkości ataku
- Jhin posiada w pistolecie cztery naboje. Czwarty nabój zada zawsze uderzenie krytyczne oraz dodatkowo zada 15-25 % dodatkowych obrażeń bazujących na brakujących HP wroga
- Szansa na uderzenie krytyczne oraz bonusowa prędkość ataku posiada przelicznik na inne statystyki
- AD jest zwiększone o X (2-40 % w zależności od poziomu) + 40 % wartości uderzenia krytycznego + 25 % bonusowej prędkości ataku). Jak zauważyliście na filmie, udało mi się uzyskać 790 AD z dość standardowym buildem
- Uderzenia krytyczne zadają tylko 150 % obrażeń, jednak zapewniają Jhinowi 10 % (+40 % z wartości dodatkowej prędkości ataku) prędkości ruchu na 2 sekundy
- Dancing Granade [Q]
- Koszt many: 30/35/40/45/50
- Cooldown: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
- Jhin strzela w wybrany cel skaczącym granatem, który zadaje 60/85/110/135/160 (+3/3.5/4/4.5/5 AD Ratio) (+0.6 AP Ratio) obrażeń fizycznych. Granat może odbić się 4 razy. Każde odbicie zakończone śmiercią celu zwiększa obrażenia kolejnego odbicia o 35 %.
- Deadly Flourish [W]
- Koszt many: 50/60/70/80/90
- Cooldown: 14 sekund
- Jhin strzela na długi dystans, pierwszy trafiony bohater otrzymuje 50/85/120/155/190 (+0.7 AD Ratio) obrażeń fizycznych oraz dodatkowe 65 % obrażeń, które zostały zadane w miniony i potwory będące po drodze
- Jeśli umiejętność trafi bohatera, który był oznaczony wcześniej atakiem Jhina, współtowarzysza lub pułapką w okresie do 4 sekund, to cel zostanie unieruchomiony na .75/1/1.25/1.50/1.75 sekund. Sam Jhin zyska wtedy bonus do prędkości ruchu oraz zada uderzenie krytyczne celowi
- Captive Audiance [E]
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Cooldown: 2 sekundy
- Jhin kładzie niewidzialną pułapkę, które może leżeć na ziemi przez 2 minuty. Jeśli przeciwnik ją aktywuje, zostanie odkryty oraz spowolniony o 35 %. Po 2 sekundach pułapka wybuchnie, zadając 15/75/135/195/255 (+1.3 AD Ratio)(+1.0 AP Ratio) obrażeń magicznych (65% obrażeń minionom i stworom)
- Jhin co 28/27/26/25/24 sekund dostaje do plecaka dodatkową pułapkę. Maksymalnie może posiadać 2 pułapki w ekwipunku
- Jeśli Jhin zabije wroga, to na miejscu jego zwłok pojawi się pułapka, która wybuchnie samoistnie po 2 sekundach
- Curtain Call [Q]
- Koszt many: 100
- Cooldown: 120/105/90 sekund
- Jhin przygotowuje 4 strzały, które może wystrzelić na bardzo daleki dystans we wcześniej określonym obszarze. Pociski zatrzymują się na pierwszym trafionym bohaterze, zmniejszając jego prędkość ruchu o 80 % na .75 sekundy i zadając 50/125/200 + (0.25 AD Ratio) obrażeń fizycznych, dodatkowo obrażenia są zwiększone o 2 % za każde 1 % brakującego HP celu. Czwarty strzał zada uderzenie krytyczne za 200 % obrażeń
- Jeśli umiejętność zostanie anulowana, Jhin odzyska 10 % cooldownu za każdy niewystrzelony pocisk
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]