League of Legends r.

Sona już niedługo dostanie HOTFIX?!

Dzisiejsze win ratio Sony wynosi prawie... 57%! Wczoraj było to około 58%! Czy Sona dostanie hotfix? Meddler odnosi się do tego na forum.

Win ratio Sony po ostatnim patchu przerosło najśmielsze oczekiwania! Na serwerze EUW wczoraj wynosiło prawie 58%, a dziś to niemalże 57%! Czego się zatem spodziewać po Riocie?

Sona – zmiany w ostatnim patchu

Po patchu 6.14 Sona dostała następujące zmiany:

Sona_OB

Sona

  • promień aur zwiększony do 400 jednostek z 350
  • czas działania aur nie jest już wydłużony o maksymalnie 2 sekundy zależnie od ilości sojuszników objętych jej działaniem
  • Power Chord (pasyw)
    • obrażenia zwiększone do 15-235 z 13-192
    • redukcja obrażeń zwiększona do 25% z 20%
    • skalowanie redukcji obrażeń zwiększone do 4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności z 2% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
    • Diminuendo zmniejsza teraz cel na czas trwania osłabienia
  • Hymn of Valor [Q]
    • obrażenia zmniejszone do 40/70/100/130/160 pkt. z 40/80/120/160/200 pkt.
  • Aria of Perseverance [W]
    • uzdrowienie zwiększone do 40/65/90/115/140 pkt. z 30/50/70/90/110 pkt.
    • AP ratio uzdrowienia zwiększone do .25 z .2
    • tarcza zmieniona na 30/55/80/105/130 pkt. z 35/55/75/95/115 pkt.
    • AP ratio tarczy zwiększone do .3 z .2
    • nie zwiększa już leczenia maksymalnie o 50% zależnie od brakującego zdrowia celu
  • Song of Celerity [E]
    • własna prędkość ruchu zmieniona na 16/17/18/19/20% niezanikającej prędkości ruchu na 3 sek. (trwa dodatkowe 4 sekundy, gdy Sona nie walczy) z 13/14/15/16/17% prędkości ruchu, zanikającej przez 3 sek.
    • skalowanie prędkości ruchu zwiększone do 6% za każde 100 pkt. mocy umiejętności z 4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
    • czas działania zwiększony do 3 sekund z 1.5 sekundy
  • Crescendo [R]
    • Każdy poziom Crescendo skraca czas odnowienia podstawowych umiejętności Sony o 20/30/40% (mnoży się ze zwykłym skróceniem czasu odnowienia). Szczegóły poniżej:
      • Hymn of Valor [Q]
        • Czas odnowienia skrócony z 8 sek. do 6.4/5.6/4.8 sek.
        • Usunięto dodatkowe obrażenia +10/20/40 pkt. przy ataku wzmocnionym aurą
      • Aria of Perseverance [W]
        • Czas odnowienia skrócony z 10 sek. do 8/7/6 sek.
        • Usunięto dodatkową wytrzymałość tarczy o wartości +10/20/40
      • Song of Celerity [E]
        • Czas odnowienia skrócony z 12 sek. do 9.6/8.4/7.2 sek.
        • Usunięto +2/4/6% dodatkowej prędkości ruchu własnej i z aur

Win ratio Sony?!

Wczoraj aż 58%! To niesamowicie wysoki wynik, jak na win ratio w grach rankingowych. W grach standardowych jej win ratio skakało do ponad 60%!

Co na to Riot?

Meddler napisał:

Mamy gotowe zmiany dla Sony od tego ranka. Teraz próbujemy ustalić, czy powinniśmy poczekać do następnej aktualizacji za 2 tygodnie, czy może jesteśmy zmuszeni zrobić to szybciej (początek następnego tygodnia?).

Z jego słów wynika, że hotfix pojawi się już niedługo i Riot nie pozostał obojętny na zdarzenia w grze. Ale czy możemy być pewni tego, co napisał Meddler?

Podsumowując, Sona po swoich zmianach stała się jeszcze potężniejsza niż wcześniej, jej win ratio znacznie skoczyło, a gry rankingowe zostały przez nią zdominowane. Czy to chwilowe i ludzie nauczą się ją kontrować, czy może Riot popełnił błąd, dając jej takie statystyki? Będziemy się temu bacznie przyglądać, więc sprawdzajcie How2Play, aby dowiedzieć się wszystkiego na temat najnowszych wiadomości związanych z hotfixem Sony. Więcej informacji już niedługo!

Nie zapomnij o zostawieniu komentarza, kreatywna krytyka jest zawsze mile widziana!

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]

Źródło