Scenariusz:
Wybrałeś LeBlanc przeciwko Ahri. Pierwsze dwie fale minionów przeszły i oboje macie drugi level. Oboje zaczęliście z Doran Ringiem i dwoma potkami na życie. Nie masz nic przeciwko Ahri, ale mimo tego chcesz ją zabić. Rzućmy okiem na statystyki.
Zdrowie, Armor i Statystyki ataku:
Ahri ( level 2 ):
- Podstawowe zdrowie 572. Z Doran Ringiem to będzie 632.
- Podstawowy armor wynosi: 23.4
LeBlanc ( level 2 ):
- Podstawowy atak: 57
No i bomba, nasze podstawowe ataki zadają 57 obrażeń! Czy to nie brzmi kozacko?
Atakuj Ahri!
Uderzyłeś Ahri świecącą iskierką, co teraz?
- Twój auto atak zadał początkowo 57 obrażeń.
- Podstawowy pancerz Ahri blokuje 19% obrażeń.
- Zadałeś Ahri 46.17 obrażeń.
To się robi nudne, dlaczego ja to jeszcze czytam?
Zadajesz Ahri 7.3% jej maksymalnego zdrowia. Teraz wyobraź sobie, że pomiędzy CS’owaniem uderzasz Ahri auto-atakiem. Zabicie jej z zimną krwią wydaje się bardziej osiągalne, nie?
A co z Runami?
Okej, okej. Masz rację runy dodają 9 dodatkowych pkt pancerza, to daje Ahri 32.4 początkowego armora. Użyjmy tych samych obliczeń, z tym, że teraz zredukujemy obrażenia o 24.5%.
To znaczy, że zadasz jej 43.04 obrażeń, czyli 6.8% jej maksymalnego zdrowia. Prawie nie ma różnicy.
Podsumowanie.
Statystyki i auto-atakowanie przeciwnika jest niesamowicie ważne, podczas początkowej fazy gry. Gracze często zapominają o auto-atakowaniu przeciwnika. Zaokrąglając już do pełnych liczb zadajesz 7% jego maksymalnego zdrowia. To bardzo dużo! Właśnie tym sposobem można przejąc kontrolę nad linią!
Jeżeli chciałbyś coś dodać koniecznie napisz to w komentarzu, na pewno go przeczytam i uwzględnię w następnym artykule!
Źródło: Reddit