r.

Czy Warwick będzie kolejnym reworkiem?

Ostatnim reworkowanym bohaterem była Poppy - wielu graczy ma mieszane uczucia dotyczące zmian ten bohaterki. Nic dziwnego, że wielu fanów Warwicka pyta o jego przyszłość...

Na reddicie w dyskusji o planach na przyszłość League of Legends wypowiedział się Iron Stylus:

Obecnie Warwick dołączył do kolejki planowanych reworków, jednak jest to dopiero początkowa faza planów na jego zmiany. Prawdziwa realizacja tego przedsięwzięcia będzie mogła ruszyć dopiero wtedy, gdy czas zarówno będzie posiadała osoba mogąca taki rework poprowadzić technicznie, jak i artysta graficzny. Pamiętajmy, że w przypadku Warwicka zmiany będą obejmowały model bohatera i jego mechanikę. Mam nadzieję, że nową odsłonę wilka zobaczycie w następnym roku.

Dawny koncept – rework Warwicka

Warwick Rework

Jeśli mówimy o Warwicku, to chciałbym Wam przypomnieć jego dawny koncept zmian zaproponowany przez Riot na początku zeszłego roku. Trzeba przyznać, że wyglądał dość mocarnie. % zabieranie HP wrogowi, obszarowy fear oraz stun? Zresztą przeczytajcie sami!

  • [Pasyw]  – Autoataki Warwicka zadają 2 % maksymalnego HP przeciwnika jako obrażenia magiczne i leczą go za 5 + (0,9-1,8 % bonusowego HP (skalowane poziomem). Za każdym razem, gdy użyje on AA, dostaje jeden stack pasywu (maksymalnie może być ich dziesięć). Każdy stack daje 11 % leczenia więcej Warwickowi. Każdy stack utrzymuje się przez 1,8 sekundy.
  • [Q] – Podwójny atak w najbliższy cel. Zadaje 80-200 (+0,6 AP) magicznych obrażeń. Posiada właściwości on-hit (czyli nakłada stacki m.in wits enda i pasywu). Nie leczy bezpośrednio i za pomocą pasywu. Cooldown 9-5 sekund. Koszt to jedynie 40-60 Many.
  • [W] – Obszarowy Fear. Trwa 0,75 sekundy oraz nakłada spowolnienie. Czas trwania rośnie wraz z poziomem umiejętności. Cooldown 12-8 sekund. 50 many. 70-190 +0,6 (AP) obrażeń magicznych.
  • [E] – Pasywnie będzie miało ten sam efekt, co obecnie, jednak dostanie więcej zasięgu w early game i będzie posiadało zaznaczony obszar działania. Prędkość ruchu będzie zwiększona tylko wtedy, gdy biegniemy w kierunku zranionego celu. Będzie on również podświetlał duże potwory poniżej 50 % HP (niezłe do counterjunglowania). Aktywnie będzie to ruch w stylu bumerangu. Stoisz w punkcie A, klikasz w punkt B, Warwick skacze do celu i natychmiast odskakuje, czyli A->B->A; wszystkie cele na drodze jego lotu otrzymają supersilne spowolnienie (95 %) o bardzo krótkim czasie działania (0,25 sekundy). Podczas lotu można używać Smite’a oraz [W]. Koszt 50 many. 16 sekund cooldown. 140-220 (+0,6 AP) obrażeń magicznych.
  • [R] – W stylu [Q] Sejuani. Stunuje pierwszy napotkany cel na 2.5 sekundy oraz atakuje go w tym czasie 6 razy. Czyli z racji pasywu zabiera 18 % maksymalnego HP przeciwnika oraz nakłada stacki 6 razy. Dodatkowo, posiada bazowe obrażenia 180/240/300 (+0,9 AP). Otrzymuje także 20% redukcji obrażeń podczas trwania ultimate’a.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]