PBE – 16 Czerwca – Buff Brauma, Elise, Jaxa, J4, Malphite, Galio i Trundle; Nerf Ekko, Gragasa

Po weekendzie na PBE ponownie zawitały uaktualnienia. Tym razem dostaliśmy wiele zmian w balansie oraz zapowiedź nowego systemu szukania ścieżek

Zapoznaj się również z poprzednimi aktualizacjami PBE z cyklu 5.11:

Poprawki w pool party splash-arcie

Zac_Splash_2

Indywidualne Splashe

RekSaiLoadScreen_2ZacLoadScreen_2LuluLoadScreen_5DrMundoLoadScreen_8DravenLoadScreen_4

 

Nowe ikony

profileIcon870profileIcon871

 

Uaktualnienie Animacji Branda

Uaktualnienie animacji Corkiego

Uaktualnienie animacji Galio

Chroma Headhunter Yi

  • Dodanie portretów do sklepu

Masteryi_8Masteryi_7Masteryi_6

 

Nowy system szukania ścieżek

Zmiany w Balansie

Legenda:

  • Buff – kolor zielony
  • Nerf – kolor czerwony
  • Zmiana – kolor fioletowy

Braun

Braun

  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym [Q]
    • Zwiększono obrażenia do 70/115/160/205/250 z 60/105/150/195/240
    • Koszt many zredukowano do 45/50/55/60/65 z 55/60/65/70/75

Ekko

Ekko_Square_0

  • Bazowa wartość many wynosi ponownie 280 (wcześniej 300)
  • Bazowa prędkość ataku zredukowana do 0.625 z 0.644
  • Przyrost prędkości ataku na poziom zwiększony do 3.3 z 3 %
  • Timewinder [Q]
    • Przelicznik pierwsze uderzenia zredukowany do 0.1 z 0.15 AP
    • Przelicznik na drugim uderzeniu ponownie wynosi 0.6 (wcześniej 0.55)
    • Przypominamy, że na serwerze live wartość ta wynosi 0.2 w przypadku pierwszego uderzenia oraz 0.6 przy powracającym dysku

Elise

Elise

Galio

Galio

  • Idol of Durand [R]
    • Bazowe obrażenia zmniejszone do 200/300/400 z 220/330/440
    • Zwiększono kumulację obrażeń za każdy atak z 5 do 10 %
    • Zwiększono maksymalną wartość dodatkowych obrażeń z 40 do 80 %
    • W rezultacie dodatkowe obrażenia zwiększono do 360/540/720 (+1.08 AP) z 308/462/616 + (0.85 AP)

Gragas

Gragas_Square_0

  • Bazowa regeneracja życia na sekundę zmniejszona do 1.1 z 1.735
  • Przyrost regeneracji życia co poziom na sekundę zmniejszona do 0.1 z 0.17
  • Barrel Roll [Q]
    • Czas spowolnienia zmniejszony do 1.3 z 2 sekund
    • Czas spowolnienia zwiększa się do 150 %, gdy beczka jest naładowana – oznacza to, że dopiero po naładowaniu będzie spowolniała na dwie sekundy

Jarvan

JarvanIV0

  • Demacian Standard [E]
    • Zmniejszono cooldown do 12/11.5/10.5/10 z 13 sekund

Jax

Jax

  • Grandmaster’s Might [R]
    • Wartość pancerza po aktywacji zwiększona do 30/50/70 z 20/35/50
    • Wartość odporności na magię po aktywacji zwiększona do 30/50/70 z 20/35/50

Malphite

Malphite1

  • Brutal Strikes [W]
    • Wartość obrażeń o po aktywacji została obniżona do 5/30/45/60/75 (+0.1 AP) z 25/40/55/70/85 (+0.15 AP)
    • Dodano do umiejętności przelicznik z pancerza o wartości 0.1. Czyli za 10 pancerza otrzymamy +1 obrażeń
    • Zwiększono obszar działania umiejętności do 225 z 200

Trundle

Trundle

  • Subjugate [R]
    • % HP zabrany wrogowi zwiększono do 20/27.5/35 z 20/24/28 $
  • Kamil Redkowski

    Ten opis Brauna to dla jaj czy mieliście włam na stronę?

  • Kamil Redkowski

    Ten opis Brauna to dla jaj czy mieliście włam na stronę?

  • Haldar

    co oni zrobili corkiemu i brandowi… wg mnie o wiele lepiej wyglądały ich animacje wcześniej

    • Xitronz

      noo, teraz jakiś taki mały kontrast tych skilli jest, szkoda, wole ostrzejsze kolory :p

      • Soukaral

        moze je jeszcze poprawia, dlatego najpierw pokazuja nowosci by dowiedziec sie jaka jest opinia graczy, moim zdaniem W corkiego nie wyglada za dobrze

      • Xitronz

        W Branda tym bardziej, myślę, ze będą lepsze animacje, np. Ryze już ma troche ogarnięte, ale te na PBE były okropnie brzydkie, patrz jakie tekstury ma Demonblade Trynda, strasznie ostre, to lubie. Mam nadzieje, że jak go będą zmieniac, to zostawią to tak jak jest tylko dodadzą mu jakieś fajne animacje ;D

  • Haldar

    co oni zrobili corkiemu i brandowi… wg mnie o wiele lepiej wyglądały ich animacje wcześniej

    • Xitronz

      noo, teraz jakiś taki mały kontrast tych skilli jest, szkoda, wole ostrzejsze kolory :p

      • Soukaral

        moze je jeszcze poprawia, dlatego najpierw pokazuja nowosci by dowiedziec sie jaka jest opinia graczy, moim zdaniem W corkiego nie wyglada za dobrze

      • Xitronz

        W Branda tym bardziej, myślę, ze będą lepsze animacje, np. Ryze już ma troche ogarnięte, ale te na PBE były okropnie brzydkie, patrz jakie tekstury ma Demonblade Trynda, strasznie ostre, to lubie. Mam nadzieje, że jak go będą zmieniac, to zostawią to tak jak jest tylko dodadzą mu jakieś fajne animacje ;D

  • Mati Koch

    Jprdl teraz ekko is shit (inglisz lvl hard)

    • Bartek Buri Leśniak

      Nie. Ekko nigdy nie będzie zbalansowany, bo ma popierdoloną mechanikę.

  • Mati Koch

    Jprdl teraz ekko is shit (inglisz lvl hard)

    • Bartek Buri Leśniak

      Nie. Ekko nigdy nie będzie zbalansowany, bo ma popierdoloną mechanikę.

  • Napał

    Wszystko ok, nawet ten portret brauna zniose. Ale nazwe umiejętności dałbyś normalną bo może niepotrzebny zamęt wprowadzać

    • Adam Śmigielski

      Kappa, nie mogłem się powstrzymać

      • Patryk Mormile

        (Y) Mnie się podoba :D.

    • Soukaral

      oprocz ulta a skoro jest napisane wyraznie Q zadna inna umiejetnosc nie zadaje u brauma obrazen wiec nie widze problemu w czytelnosci, a kasahara dawaj wiecej taki smaczkow ;3

  • Napał

    Wszystko ok, nawet ten portret brauna zniose. Ale nazwe umiejętności dałbyś normalną bo może niepotrzebny zamęt wprowadzać

    • Adam Śmigielski

      Kappa, nie mogłem się powstrzymać

      • Patryk Mormile

        (Y) Mnie się podoba :D.

    • Soukaral

      oprocz ulta a skoro jest napisane wyraznie Q zadna inna umiejetnosc nie zadaje u brauma obrazen wiec nie widze problemu w czytelnosci, a kasahara dawaj wiecej taki smaczkow ;3