League of Legends r.

Camille – przeliczniki

Czas poznać przeliczniki Camille!

Statystyki ogólne

  • Prędkość ruchu: 340
  • Zasięg ataku: 125
  • Bazowe HP: 575.6
  • Przyrost HP: 95
  • Obrażenia ataku: 62
  • Przyrost obrażeń ataku: 3.5
  • Bazowa regeneracja HP: 1.7
  • Przyrost regeneracji HP: 0.16
  • Bazowy pancerz: 26
  • Przyrost pancerza: 3.8
  • Bazowa odporność na magię: 32.1
  • Odporność na magię na poziom: 1.25
  • Przyrost prędkości ataku: 2.5

Umiejętności

Pasyw: Defensywa Adaptacyjna

camille_p

Podstawowe ataki Camille przeciwko bohaterom dają jej tarczę równą X% (20% maksymalnego zdrowia Camille), która pochłania główny typ obrażeń(Fizyczny lub Magiczny), jakie zadaje zaatakowany przeciwnik na X sekund. Siła tarczy zwiększa się w zależności od maksymalnego zdrowia Camille.

Pasywna umiejętność Camille ma 20/15/10 sekund cooldownu na poziomach 1/7/13.

camille_q1camille_q2camille_q3

Q: Protokół Precyzji

  • Koszt many: 25
  • Cooldown: 9/8.25/7.5/6.75/6 sekund

Kolejny podstawowy atak Camille tnie wroga, zadając dodatkowe obrażenia fizyczne [20/25/30/35/40 całego AD] oraz przyznając jednosekundową premię do 20/25/30/35/40 prędkości ruchu na 1 sekundę. Camille przez chwilę po pierwszym użyciu może użyć ponownie, by wyprowadzić jeszcze jeden atak.

Jeśli drugi atak Protokółu Precyzji trafi co najmniej 1.5 sekundy po pierwszym, bonusowe obrażenia są zdublowane do 55-100% w zależności od poziomu Camille i przekształcone w nieuniknione obrażenia.

camille_w

W: Taktyczne Podcięcie

  • Koszt many: 50/55/60/65/70 
  • Cooldown: 15/13.5/12/10.5/9 sekund

Camille zbiera energię, którą następnie wysyła do przodu na obszarze stożka, zadając 65/95/125/155/185 + 60 % bonus AD  fizycznych obrażeń wszystkim trafionym celom.

Wrogowie znajdujący się w zewnętrznej części trafionego obszaru zostają spowolnieni o 90% na 2 sekundy i otrzymują dodatkowe obrażenia, zależne od ich maksymalnego zdrowia 6/6.5/7/7.5/8% (+3% za 100 bonusowego AD), natomiast Camille zostaje uleczona o 100% zadanych obrażeń.

Taktyczne Podcięcie zadaje 50% mniej obrażeń nie-epickim potworom.

camille_e1camille_e2

E: Haki/Odbicie od Ściany

  • Koszt many: 50
  • Cooldown: 16/14.5/13/11.5/10 sekund

Pierwsze użycie: Haki

Camille wystrzeliwuje w wybranym kierunku haki. Jeśli trafi w ścianę, przyciągnie się do niej. Następnie przez krótką chwilę będzie mogła użyć

Drugie użycie: Odbicie od Ściany

Camille doskakuje w wybranym kierunku, zatrzymując się na pierwszym trafionym bohaterze, zadając mu 70/115/160/205/250 (+75 % bonus AD) fizycznych obrażeń i ogłuszając wszystkich pobliskich wrogów na 1 sekundę. Jeśli Camille doskoczy w kierunku bohatera, zyska dodatkową prędkość ataku 40/50/60/70/80 % na 5 sekund, a zasięg umiejętności będzie większy.

camille_r

R: Hextechowe Ultimatum

  • Koszt many: 100
  • Cooldown: 140/115/90 sekund

Camille skacze na obranego za cel wrogiego bohatera, więżąc go w sześciokątnej strefie na 4 sekundy i odrzucając jego sojuszników. Kiedy superumiejętność jest aktywna, wybrany wróg nie może w żaden sposób opuścić jej obszaru. Strefa samoistnie dezaktywuje się po niedługim czasie (a także jeśli Camille wcześniej ją opuści). Kiedy Camille znajduje się w strefie, jej podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe 5/10/15 i 4/6/8% aktualnego zdrowia wroga.