League of Legends r.

[Aktualizacja Tanków] Rework Sejuani

Niespodziewanie w dniu dzisiejszym na oficjalnym forum pojawił się temat o nazwie "Mid Season Tanks Update - Sejuani", w którym dostajemy informację o reworku bohatera Sejuani, który niebawem nastąpi podczas aktualizacji tanków.

Przejdźmy od razu do rzeczy, czyli wypowiedzi Riot Solcrusheda:

“Cześć! Chciałbym z Wami pogadać na temat zbliżającej się aktualizacji tanków. Na pierwszy ogień idzie Sejuani! Zanim zaczniemy o niej samej, chciałbym Wam przedstawić nasze główne cele dotyczące całej aktualizacji pracy:

  • Sprawienie, aby tanki musiały się wykazać większymi zdolnościami mechanicznymi, aby obezwładniać przeciwnika – stworzy to możliwość również dla ich counterplayu.
  • Chcemy zredukować obrażenia tanków i zwiększyć ich możliwości defensywne, jak i dołożyć im więcej efektów CC.
  • Każdy tank ma być totalnie unikalny i nie mają one przypominać kompletnie w gameplayu siebie nawzajem.

Teraz przejdźmy do rzeczy, czyli samej Sejuani. Na początku omówmy jej aktualną sytuację

  • Jest cool, jednak nie do końca jest zrealizowana tematycznie. Motyw kobiety barbarzyńcy na dziku jest genialny. W grze jednak nie czuć kompletnie tych szalonych szarż (no, może oprócz Q), nie kreuje poczucia liderki, za którą miałby podążyć cały team.

  • Zbytnie skupienie wokół super-umiejętności. [R] Sejuani jest prawdopodobnie jedną z najsilniejszych umiejętności w grze, jednak trafienie lub nie decyduje o jej całej przydatności.
  • Nudny gameplay skutkujący brakiem zainteresowania przez graczy bohaterką. Nie ma co się oszukiwać, że parcie na kogoś z sunfirem przynosi funu.
  • Nie jest unikalna. Ludzie zazwyczaj mówią “Jej ultimate to takie [R] Amumu na zasięg”.

Co chcielibyśmy z nią zrobić podczas aktualizacji tanków:

  • Ma być typowym kawalerzystą ujeżdżający dzika. Jej umiejętności mają sprawiać, że gdy będzie ona szarżować na pierwszej linii frontu, to cały zespół będzie zainspirowany, aby ruszyć za nią w wir walki. Z pewnością dodamy możliwość dzikich zrywów na wrogów

  • Chcemy, aby mechanika była bardziej złożona. Postać musi mieć głębię, aby opłacało się ją “masterować” przez graczy i odkrywać nowe zagrania. Po reworku zadawanie obrażeń nie będzie polegało po prostu w staniu na wrogach. Pewne rzeczy z pewnością osłabimy (np. [R]), a inne wzmocnimy.
  • Dostanie ona unikalną defensywną mechanikę i przejrzystość. Każdy tank będzie bardziej wytrzymały, nie ominie to również Sejuani. Z pewnością zmieniona zostanie umiejętność bierna.
  • Ma tworzyć niesamowite synergie z konkretnymi bohaterami. Chcemy, aby ona dobrze się komponowała z określonymi postaciami”.