r.

Aktualizacja PBE: 29.07.2014

Mamy więcej informacji nt. nowego bohatera League of Legends Gnara! Przeczytajcie koniecznie!

GNAR

Gnar_Splash_0

gnar-screenshotFULL

Umiejętności

Bierna: Gen Gniewu

Gniew Gnara rośnie podczas walki. Kiedy zapełni się jego pasek gniewu, Gnar przekształca się w mega-Gnara, zyskując dodatkowe punkty pancerza, odporności na magię, zdrowia i obrażeń od ataku, kosztem prędkości ruchu, prędkości ataku i zasięgu ataku. Jeśli mini-Gnar nie użyje tej umiejętności, i tak po kilku sekundach przemieni się w mega-Gnara. Gdy jest w swojej dużej postaci, jego gniew powoli opada. Kiedy dojdzie do zera, Gnar wraca do małej formy. Po powtórnej transformacji mini-Gnar jest zmęczony a jego gniew nie rośnie.

Q: Mini-gnar – Rzut Bumerangiem

Czas odnowienia: 20/17.5/15/12.5/10

Gnar rzuca bumerangiem w wybranym kierunku, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi, spowalniając go. Po trafieniu wroga bumerang spowalnia i wraca do Gnara, zadając zmniejszone obrażenia wszystkim przeciwnikom na swojej drodze. Jeśli Gnar go złapie, znacznie zmniejsza czas odnowienia Rzutu Bumerangiem.

Rzuca bumerangiem, który zadaje  10/45/80/115/150 + ( X AD ) fizycznych obrażeń spowalnia X% na 2 sekundy przed powrotem do Gnara. Osoba dotknięta pierwsza otrzymuje 50% obrażeń

Mega-Gnar – Daj kamienia!

Gnar rzuca ogromnym kamieniem w wybranym kierunku, zadając obrażenia i spowalniając pierwszy cel na drodze kamienia oraz wszystkich wrogów stojących w pobliżu. Kiedy kamień spadnie na ziemię, Gnar może go podnieść, aby obniżyć czas odnowienia tej umiejętności.

Rzuca kamieniem, który zatrzymuje się na pierwszym dotkniętym celu, spowalniając wszystkich okolicznych wrogów oraz zadając 10/50/90/130/170 ( + X AD ) obrażeń fizycznych. Jeżeli Gnar złapie bumerang lub kamień, jego cooldown zmniejsza się o 60%.

W: Mini-Gnar – Hipersiła (bierna)

Czas odnowienia: 12/11/10/9/8

Co trzeci atak lub umiejętność zadaje celowi obrażenia magiczne o sile równej części maksymalnej liczby punktów zdrowia. Po aktywacji Hipersiły lub kiedy mega-Gnar przemienia się w mini-Gnara, zyskuje dopalacz prędkości ruchu, który z czasem zanika.

Co każdy 3 atak lub umiejętność na ten sam cel, Gnar zadaje dodatkowe  25/30/35/40/45 (+ 6/8/10/12/14% maksymalnego zdrowia) celu jako obrażenia magiczne oraz zyskuje  % prędkości ruchu przez 3 sekundy (maksymalnie  70/125/175/225/275  obrażeń fizycznych przeciw stworom i potworom). Gnar zyskuje bonus “Hyper” prędkości gdy zmienia swoją formę z dużej do małej.

Mega-Gnar – Łomot

Gnar staje na tylnych nogach i wbija pięści w ziemię, zadaje obrażenia i na chwilę ogłusza wszystkich przeciwników stojących przed nim.

Unieruchamia przeciwnika w danym obszarze na 1,25 sekundy, zadając  X  ( + X )  obrażeń fizycznych

E: Mini-Gnar – Hop!

Czas odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 

Gnar skacze w wybranym kierunku i zyskuje średni bonus do prędkości ataku. Jeśli Gnar wyląduje na jednostce, odbija się od niej i znów skacze w tym samym kierunku. Po naskoczeniu na wroga, Gnar zadaje mu obrażenia i spowalnia go.

Skacze do wyznaczonej lokalizacji i otrzymuje 20/30/40/50/60% szybkości ataku na 3 sekundy. Jeżeli Gnar wyląduje na jednostce, odbije się od niej. Zadaje 20/60/100/140/180 ( +6% maksymalnego zdrowia ) obrażeń fizycznych i spowalnia wrogów, jeżeli do nich doskoczy.

Mega-Gnar – Miazga

Gnar skacze w wybranym kierunku, a po wylądowaniu zadaje wrogom, na których wylądował, obrażenia i spowalnia ich.

Skacze do wybranej lokalizacji i zadaje 20/60/100/140/180 ( +6% maksymalnego zdrowia) fizycznych obrażeń do wszystkich jednostek wokół celu lądowania. 

R: Mega-Gnar – GNAR!

Gnar wpada w histerię i rzuca wszystkich pobliskich wrogów w wybranym kierunku. Wszyscy rzuceni przeciwnicy zostają spowolnieni i otrzymują obrażenia, a przeciwnicy rzuceni na mury (w tym na wieże i budowle) otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają ogłuszeni.

Mini-gnar: otrzymuje dodatkową szybkość ruchu w formie Mega-Gnara równą X%

Mega-Gnar: wyrzuca wszystkich okolicznych wrogów w ustalony kierunek, zadając  200/300/400 fizycznych obrażeń oraz spowalniając ich o 60% na 1.5/1.75/2 sekundy. Jeżeli wróg wpadnie na ścianę, obrażenia zwiększają się do 150% i zostanie ogłuszony zamiast spowolniony.

PEŁNE INFORMACJE O GNARZE DOSTĘPNE TUTAJ

Nowa skórka  – Dino Gnar

gnar (2)

Nowa skórka – Arcade Miss Fortune – 1350RP

arcade

arcademf mf3

Nowa skórka – Riot Kayle – 975RP

kayle

RiotKayle

Zmiany w balansie

Kayle

  • dodatek do szybkości ataku co poziom zwiększony do 2.5% (z 2.2%)

Elise

  • Neurotoxin [Q]
    • zasięg zmniejszony do 550 z 625

Entropy

  • spowolnienie teraz trwa 2.5 sekundy (z 2)

Sanguine Blade

  • 15% kradzieży życia jest teraz unikalne
  • Unikalna umiejętność pasywna:
    • Twoje ataki mogą teraz Cię nadleczyć. Nadmiar jest przechowywany jako tarcza, która może blokować 50-350 obrażeń (ilość zależna od poziomu bohatera).