Zmiany w rozgrywce
Bonusy za używanie Porażenia
Kiedy potwór w dżungli posiada na sobie świecące efekty (iskry), po potraktowaniu go Smitem, postać otrzyma określony buff. Przysługuje jedno ulepszenie na spawn, czyli po zabiciu campa, następny potwór będzie posiadał innego buffa.
Zabójca smoków
Gracz, który zabije smoka na Summoner’s Rift, otrzymuje buff o nazwie Dragon Slayer. Jego siła jest zależna od ilości zabitych dragonów. Drużyna ani zabójca nie otrzymują już globalnego złota za jego zgładzenie.
Im nasz buff Dragon Slayer jest na wyższym poziomie, tym nasza postać bardziej świeci. Ten efekt wygląda genialnie i od razu będziemy wiedzieć kto jest prawdziwym zabójcą smoków!
Zmiany w przedmiotach
Jungler – nowa umiejętność pasywna Maczety.
Pojawiła się nowa umiejętność pasywna Jungler, która jest dostępna dla wszystkich 4 ulepszeń maczety.
Stalker’s Blade
- Unikalna umiejętność pasywna – Niszczycielskie (?) Porażenie
- ulepsza Porażenie do Niszczycielskiego Porażenia, które może być użyte na wrogim bohaterze zadając mu nieuchronne obrażenia oraz spowalniając go o 50% na 2 sekundy. Zabijanie kolejnych dużych stworów zwiększa siłę umiejętności, aż do 3 maksymalnych ładunków.
Doran’s Shield
- od teraz blokuje 8 obrażeń od podstawowych ataków i umiejętności wrogiego bohatera.
Nowy przedmiot – Soul Sickle
Zmiany w balansie
Wszyscy bohaterowie otrzymali zmiany dotyczące ich podstawowych obrażeń, ilości HP oraz Many, pancerza, odporności na magię oraz regeneracji HP i MP.
Janna
- Zephyw [W]
- czas odnowienia zwiększony do 12 z 12/11/10/9/8
Lucian
- Ardent Blaze [W]
- buff do szybkości ruchu zwiększony do 40/45/50/55/60 z 40
- usunięto dodatkowe obrażenia od AD
- The Culling [R]
- czas odnowienia zwiększony do 110/100/90 z 100/75/50
- obrażenia/strzał zwiększone do 45/55/65 z 40/50/60
Quinn
- zasięg zwiększony do 550 z 525
- szybkość ruchu zmniejszona do 330 z 335