League of Legends r.

Aatrox – najbliższe zmiany i przyszły rework

Słyszeliście może o tym championie? A może tak jak większość graczy nie wiecie nawet kto to jest? Tak czy inaczej, zobaczcie, jak już niedługo będzie wyglądał Aatrox i jego gameplay!

Nowy Aatrox?

Tego, jak ten zapomniany bohater radzi sobie w aktualnej mecie nie trzeba tłumaczyć. Jest to bardzo niszowy pick, na który mało kto decyduje się na trzeźwo. Na szczęście, Meddler podzielił się prawdopodobną listą zmian dla Ostrza Darkinów:

Mamy kilka zmian dla Aatroxa, które powinny wejść na PBE wraz z początkiem kolejnego cyklu. Są to zmiany balansu/zdrowia rozgrywki, wycelowane w umieszczenie go w lepszym miejscu do czasu, w którym będziemy mogli zająć się nim na większą skalę.

Główne zmiany to:

  • Zmiana pasywki na coś, nad czym można mieć kontrolę (proc., który zapewnia AS/AD i ożywienie, jeśli to pierwsze jest na cooldownie z pewnym przestojem). Celem jest zapewnienie Aatroxowi zarówno siły, jak i słabości (co jest dość problematyczne biorąc pod uwagę jak jego pasywka wpływa na zdrowie rozgrywki).
  • Usunięcie % kosztów HP, prawdopodobnie na stałe koszty na E. Jednym z problemów Aatroxa jest bowiem jego zero-jedynkowość. Chcemy mu z tego powodu dodać nieco elastyczności, pozwalając na defensywne zakupy (HP), bez karania go za to, jak dotychczas robi to jego zestaw umiejętności.
  • Uniezależnienie nieco leczenia na W od AD i zatarcie ekstremalnej różnicy w jego wartościach w zależności, czy ma więcej, czy mniej niż 50% HP. Dość dobrze łączy się to ze wspomnianym wyżej sposobem na build pod HP, a heal zależny od % brakującego zdrowia wydaje się tutaj najbardziej prawdopodobną mechaniką.
  • Więcej szczegółów za tydzień!


I co myślicie? Te zmiany wystarczą, by Aatrox ponownie zagościł na Rift, czy może potrzebny mu będzie wspomniany wyżej rework? Piszcie w komentarzach!