League of Legends r.

18 kwietnia to będzie przełomowy dzień dla League of Legends

Pewnie teraz wiele osób posądzi mnie o "bait", ale nic bardziej mylnego, tą datę powinniśmy zaznaczyć we własnym kalendarzu, ponieważ tego dnia zostanie ujawniony mid-season patch, który wywróci grę do góry nogami

Cel dla tanków

Większa ekspresja umiejętności – “Na ten moment wielu tanków ma niski stosunek masterowania w całej grze”.

Większa unikalność – “Inicjatorzy (Vanguards) są do siebie zbyt podobni. Każdy z nich jest w zasadzie inną wersją Amumu – wbijają w przeciwnika, robią trochę AoE CC, a potem stoją sobie i łaskoczą przeciwnika”.

Mniejszy budżet mocy w obrażeniach – “Zmniejszamy ilość obrażeń, które Tank wnosi do gry; zwiększymy za to ich obronę i kontrolę tłumu”.

Jest parę info o aktualizacjach przedmiotów.  nadal będzie istnieć w jakiejś formie. “Nie chcemy zabijać ikonicznych przedmiotów takich jak Sunfire Cape, ale wiemy, że niebezpiecznym jest skupianie obrażeń zadawanych przez bohatera na AoE tego rodzaju”.

Prawdopodobna publikacja – Część aktualizacja w środku sezonu.

Jakieś konkrety?

 – Zbyt przestarzali, aby się załapać na najbliższy update, ale całkiem możliwe, że dostaną pełny Visual-Gameplay Update jakoś później w sezonie. Malphite był już wstępnie testowany (np. zamienianie się w ścianę albo powtarzalne trzęsienie ziemi), ale eksperymenty nie wypaliły.

 – Zostanie prawie nienaruszona, parę drobnych poprawek (bez planowanego VGU).

 – Traktowany jako Wojownik zamiast Tanka, więc brak aktualizacji.

 – Parę zmian, głównie ucięcie “obrażeń ubocznych” (np. zadawanie obrażeń magicznych czempionowi, któremu przerwaliśmy skok).

 – Bez zmian.

 – Także bez zmian, regulowanie bazowych statystyk.

Jeszcze większe konkrety

Styl Gry

Będzie bardziej skupiający się na ofensywnym tanku, połączenie Inicjatora ze Strażnikiem (Warden). Mainujący tego bohatera nie odczują dużej różnicy.

“Pozostanie ogólnym pickiem, kiedy drużyna potrzebuje tanka, bez zwracania uwagi na kompozycję wrogą lub naszą”.

Obecnie testowany na Topie i w Jungli. Może skończyć jako dobry pick w obu przypadkach.

Pasywka – Dalej nastawiona przeciwko casterom.

Q – Q stanowi większość “pewnych” obrażeń Mao, więc zapewne zostanie w jakiś sposób zmienione.

W – Nic ciekawego. Przypominając słowa Rioterów dotyczące zmianach w obrażeniach, może być zmienione razem z Q.

– Większa kontrola nad obszarami dzięki sadzonkom. Wytrzymałość będzie częściowo zależna od jego siły.

– Albo zostanie zwiększona zostanie redukcja obrażeń, albo mechanika będzie zmieniona całkowicie.

Styl Gry

Więcej uczucia bycia niezatrzymaną, mobilną postacią. Dodane zostaną synergie z sojusznikami, sprawiające wrażenie pomagających Sejuani.

Dostanie większe zmiany niż Maokai i Zac.

Brakuje jej unikatowej tożsamości; najbardziej unikatowy jest “zasięgowy ult Amumu”.

Dalej będzie w największym stopniu junglerem.

Pasywka – Będzie głównym źródłem unikalnego, defensywnego stylu Sejuani.

– Brak większych zmian

W – Przez obszarowe obrażenia, zapewne dostanie jakąś większą zmianę.

– Nic ciekawego

– Zbyt nieodzowny element siły Sejuani. Trochę mocy zostanie odebrane i oddane innym umiejętnościom.

Styl Gry

Strategiczne elementy są postrzegane jako genialne, taktyczne jako “meh”.

“Zac jest Vanguardem od podrzucania i odrzucania, naturalne wniosek biorąc pod uwagę jego istotę”.

Nie będzie wykluczona opcja grania AP Zakiem, ale preferowane będzie skupienie się na większym sustainie/mniejszym poleganiu na obrażeniach.

Dalej będzie tym samym dla swoich mainów.

“Głos będzie dostosowywał się do jego rozmiaru”.

Pasywka – Uważana jako unikalne, interesujące wyjście do przetrwania w ciężkich chwilach.

Q – Damage output zbyt podobny do W na bliskim zasięgu.

Będzie miało inny efekt niż spowolnienie.

W – Największy damage output Zaka, będzie zmienione.

E – Brak zmian. “Ciekawy, satysfakcjonujący sposób na inicjację z różnych miejsc i kątów”.

R – Zbyt podobny do bardziej chaotycznego ulta Wukonga.